SZKOLENIE I SYMULATOR WÓZKÓW WIDŁOWYCH DOBRANA PARA W… MAGAZYNIE?

Hyster analizuje korzyści użytkowania symulatora wózków widłowych w odpowiedzi na rosnącą liczbę przedsiębiorstw zainteresowanych stosowaniem symulacji jako części swoich programów szkoleniowych. – Dzisiejsza technologia symulacji wózków widłowych zapewnia użytkownikowi możliwość zanurzenia się w całkowicie trójwymiarowym środowisku pracy, w którym można doświadczyć obsługi rzeczywistych elementów sterujących i reakcji prawdziwego wózka podnośnikowego – mówi Robbert Wijnandts, instruktor …

Manitou MRT 2150 Privilege + (Stage 4)

Obrotowa ładowarka teleskopowa Manitou MRT2150 Privilege + (Stage 4) to najnowsze wcielenie popularnej na całym świecie „dwudziestki jedynki”. Maszyna w obecnej formie została zaprezentowana po raz pierwszy na targach budowlanych Bauma 2016. Osiągi Manitou MRT2150 Privilege + podczas pracy na rozłożonych podporach może unieść ładunek o maksymalnej wadze 4999kg. Maksymalna wysokość podnoszenia wideł to 20,9m. …

RÓŻNORODNOŚĆ OPERACYJNA WÓZKÓW HYSTER® O UDŹWIGU 6 – 16 TON

Podczas odbywającej się 21 września w niemieckiej miejscowości Weeze wystawy Hyster Europe Big Solutions Showcase 2017 przedstawiciele branży drzewnej, hutniczej, budowlanej i logistycznej mieli okazję zapoznać się z rozwiązaniami oferowanymi przez firmę Hyster.  – Pokazujemy jak rozwiązania Hyster stosowane w różnych sektorach przemysłu wspierają rozwój poszczególnych branż – mówi Kate Pointeau, Menedżer ds. Marki Hyster. …

9 TRENDÓW W KIERUNKU OPTYMALIZACJI PRODUKCJI SAMOCHODÓW

Ekspert Hyster ds. transportu bliskiego materiałów, Tracy Brooks, informuje jakich trendów możemy się spodziewać w łańcuchu dostaw branży motoryzacyjnej, w nadchodzącym 2018 roku. Automatyczne sterowanie maszyny Systemy transportowe bez operatora są obecnie stosowane przede wszystkim w realizacji bardzo powtarzalnych zadań, takich jak transportowanie małych elementów.  Spodziewamy się jednak, że w przyszłości zautomatyzowane systemy wózków widłowych …

HYSTER® OPRACOWUJE 48-TONOWY WÓZEK ELEKTRYCZNY

Firma Hyster Europe wyjawiła więcej szczegółów na temat swoich wysokowydajnych wózków elektrycznych o zerowej emisji spalin, ogłaszając, że prowadzi prace nad 48-tonowym wózkiem Hyster® do obsługi pełnych kontenerów, napędzanym silnikiem elektrycznym. – Pierwszy ciężki wózek widłowy Hyster® napędzany baterią litowo-jonową przechodzi obecnie testy w naszej fabryce w Weeze, w Niemczech – mówi Jan-Willem van den …

NOWE SILNIKI LPG DO WÓZKÓW WIDŁOWYCH HYSTER® JESZCZE MOCNIEJSZE I BARDZIEJ WYDAJNE POD WZGLĘDEM ZUŻYCIA PALIWA

Nowe silniki zostały zastosowane w kilkunastu napędzanych gazem LPG europejskich modelach wózków Hyster®. Nowe silniki Power Solutions International (PSI) są mocniejsze i bardziej efektywne pod względem zużycia paliwa, przez co podnoszą wydajność i jeszcze bardziej redukują łączne koszty eksploatacji. Wprowadzenie tych wytrzymałych, niezawodnych i cichych nowych silników PSI LPG stanowi odpowiedź na przeprowadzone przez Hyster …

40 LAT WÓZKÓW WIDŁOWYCH: WYWIAD Z DAVIDEM ROWELLEM

David Rowell, kierownik ds. produktów i marketingu firmy Hyster, który przeszedł w tym roku na emeryturę, opowiada o osiągnięciach technologicznych w branży transportu bliskiego materiałów, których był świadkiem w okresie przeszło 44 lat. Dzieli się także przemyśleniami na temat przyszłości. Pyt. Jak wyglądała ta branża we wczesnym okresie Pana pracy w firmie Hyster? Odp. Był …

4 WÓZKI WIDŁOWE HYSTER® Z NOWYM SYSTEMEM BOCZNEJ WYMIANY BATERII DLA VBI WEURT

Firma VBI w Weurt, w Holandii otrzymała cztery wózki widłowe oraz specjalistyczny wózek do wymiany baterii Hyster®. Są to pierwsze wózki widłowe Hyster® w Holandii wyposażone w nowy, inteligentny system bocznej wymiany baterii. – Kiedy skończyła się umowa najmu części naszej floty wózków widłowych, przeprowadziliśmy jej przegląd – mówi Bennie Kroes, Kierownik Zakładu w VBI …

NOWY SYSTEM BOCZNEJ WYMIANY BATERII W WÓZKACH ELEKTRYCZNYCH HYSTER®

W wybranych wózkach elektrycznych Hyster® z przeciwwagą o udźwigu 1.5T – 3.5T dostępna jest już opcja bocznej wymiany baterii.  Wymiana zajmuje zaledwie kilka minut, ułatwiając pracę w systemie wielozmianowym. – Nowy system bocznej wymiany baterii jest prostą i wygodną opcją, która sprawdzi się w wielu zastosowaniach produkcyjnych i logistycznych – mówi Phil Ireland, Kierownik ds. …