Doświadczenie, któremu możesz zaufać

Serwis Zeppelin Polska

wózki widłowe serwis tanioNaszym priorytetem jest koncentracja na rozwiązaniu problemu i zaoferowaniu dogodnego rozwiązania. Dokładamy wszelkich starań, aby zrozumieć potrzeby klientów. Jesteśmy specjalistami w odpowiednim doborze maszyny, a także zapewnieniu kompleksowej obsługi i skutecznego serwisu. Zeppelin Polska dysponuje mobilną siecią serwisową na terenie całego kraju, sześcioma warsztatami stacjonarnymi w Kajetanach, Dąbrowie Górniczej, Wrześni, Sosnowcu, Świeciu i Ostrołęce. Posiadamy ponad 50 techników mobilnych, przeszkolonych bezpośrednio przez producentów maszyn, jak również Punkty Serwisowe z dedykowanym technikiem u klienta.

Autoryzowany Serwis Zeppelin

Zapewniamy serwis wózków widłowych i maszyn naszych marek:

Jak odpowiadamy a potrzeby rynku?

Serwis jest kluczowym wyznacznikiem w utrzymaniu działalności klienta, zwiększeniu wydajności i obniżeniu kosztów operacyjnych.

  • Skuteczna naprawa za pierwszym razem – 92%
  • Wiedza technika serwisowego/kompetencje – szkoleni przez producentów maszyn
  • Dostępność części zamiennych – oryginalne części zamienne do wszystkich wózków widłowych marki Hyster, dostępne w ciągu 24h lub ich zamienniki
  • Czas reakcji serwisu – 4 - 6h
  • Sieć serwisu – ponad 50 techników serwisu z wieloletnim doświadczeniem w naprawie maszyn
  • Gwarancję na naprawę podzespołów na okres od 6 do 12 miesięcy
  • Wysoka jakość oferowanych produktów 

Maksymalna dostępność Twojej floty

Najwyższa jakość naszego serwisu
Szkolimy, wyposażamy w narzędzia, rozbudowujemy sieć serwisu

Bezpieczeństwo
Szkolenia BHP, szkolenia u klienta z bezpiecznej obsługi wózka

Dbałość o środowisko

Redukcja kosztów Twojej działalności

Nasza obietnica

Ponad 3000 obsługiwanych maszyn i technik z kilkunastoletnim stażem pracy, to zaufanie, pewność i niezawodność serwisu Zeppelin Polska. Nasi technicy regularnie uczestniczą w szkoleniach organizowanych bezpośrednio przez producentów maszyn, zgodnych z ich standardami. Jesteśmy gotowi stawić czoła nawet najbardziej wymagającym klientom, a nasza skuteczność napraw podczas pierwszej wizyty wynosi 92%.

Co otrzymujesz, od serwisu Zeppelin Polska?

Zasięg i wiedza serwisu:

Wiedza techników, na której możesz polegać. Nasi serwisanci są stale szkoleni, z nowych produktów i technologii. Wspierani przez dostawę części w ciągu 24h

1
Dostępność części zamiennych:

Oryginalne części zamienne zachowują gwarancję wózka. Ponad 90% części jest dostępnych od ręki. Magazyn centralny części w Centrali w Kajetanach lub dostawa bezpośrednio do klienta. Stworzone by minimalizować koszty przestoju maszyn i przyjazne dla środowiska

2
Przejrzyste informacje

Dostajesz przejrzystą informację nt. wykonanych prac, zawsze masz wgląd do protokołu naprawy z wyszczególnioną listą kosztów. Nasi technicy i doradcy serwisu zawsze odpowiedzą na wszelkie pytania. Brak ukrytych kosztów.

3
Indywidualna umowa dot. Serwisowania wszystkich marek wózków

Umowa indywidualna, szyta na miarę. Na serwisowanie wszystkich marek maszyn w Twojej firmie.

4

Wybór klienta, rodzaje umów

Serwis na wezwanie Czas reakcji 24 h

Standardowa obsługa serwisowania wózków w zależności od potrzeb klienta.

Umowa serwisowa Czas reakcji 12 h

Konserwacja i naprawy wózków podczas wizyt na wezwanie klienta, atrakcyjne warunki rabatowe, zakres prac dostosowany do potrzeb klienta.

Umowa Full Service Czas reakcji 4-8 h

Stałe koszty, stała dostępność floty, pełna odpowiedzialność za stan techniczny wózków.

Umowa Full Service z dedykowanym zespołem techników Czas reakcji 0,5 h

Przy dużej ilości wózków technicy są lokowani w siedzibie klienta, czas reakcji serwisu jest skrócony do minimum.

Możemy zrobić więcej

  • Przegląd UDT - w celu zachowania zgodności z normami i przepisami bezpieczeństwa
  • Technik pracujący na miejscu                                                                  
  • Wsparcie poza godzinami pracy - włącznie ze wsparciem całą dobę
  • Szkolenie operatorów - zwiększenie wydajności i bezpieczeństwa ludzi oraz zmniejszenie uszkodzeń towarów

Dostosuj i optymalizuj

Fleet Management – daje możliwość połączenia zarządzania flotą wózków z umową serwisową. Fleet Management to narzędzie dzięki któremu zwiększysz kontrolę nad operacjami w Twoim magazynie i poprawisz bezpieczeństwo pracowników. Dowiedz się u naszych doradców jak zarządzać flotą maszyn i skupić się na swojej codziennej działalności.

Jesteś zainteresowany?

Doradcy Techniczno – Handlowi Serwisu Zeppelin Polska

Formularz zgłoszeń serwisowych

W celu zgłoszenia usterki prosimy o wypełnienie wymaganych pól w poniższym formularzu:







Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wypełniając niniejszy formularz, zgadzam się na wykorzystywanie podanych przeze mnie danych osobowych firmie Zeppelin Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kajetanach, gmina Nadarzyn (05-830), przy ul. Klonowej 10, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS o numerze 0000148847, NIP 5213224223, REGON: 015292070, (zwanym dalej "Zeppelin"),w celu prowadzenia ankiet i statystyk handlowych, wysyłania wiadomości biznesowych i zaproszeń na imprezy organizowane przez Zeppelin, w tym wysyłania wiadomości handlowych drogą elektroniczną.

Podanie danych osobowych jest przeze mnie dobrowolne. Podstawą prawną przetwarzania jest moja zgoda. Odbiorcami danych mogą być np. Podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora danych. Mam prawo wycofania mojej zgody w dowolnym momencie. Moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania mojej zgody.

Mam prawo żądania od Zeppelin dostępu do moich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia swoich danych. Mam także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Zaznaczając odpowiednie pola poniżej wyrażam także zgodę na:

Otrzymywanie od spółki Zeppelin informacji o jej nowych usługach, informacji produktowych i marketingowych drogą: