BEZPIECZEŃSTWO I NIEZAWODNOŚĆ W EKSPLOATACJI

Chcesz mieć pewność, że Twój biznes logistyczny działa niezawodnie?

W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce!

Dział obsługi klienta firmy Zeppelin, zapewnia że Wasze pojazdy będą w pełni sprawne.

Dla działalności naszych klientów, jest to jeden z kluczowych wymogów. Właściwy serwis i odpowiednie plany serwisowe, dają gwarancję na zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów operacyjnych. Oferujemy kilka wariantów umów dostosowanych do potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki pracy. Sukces, jaki osiągamy, jest efektem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, naszej wykwalifikowanej kadry oraz doświadczenia

SZKOLENIA I URUCHOMIENIA

Gdy transporter Wiesel opuści już halę produkcyjną, wspieramy każdego klienta podczas uruchamiania pojazdu oraz w trakcie jego efektywnej eksploatacji.

Na naszych szkoleniach użytkownicy zdobędą szczegółową wiedzę na temat urządzeń Wiesela zarówno w teorii, jak i w praktyce. Pokażemy, jak bezpiecznie obsługiwać transporter Wiesel i jak eliminować proste usterki i awarie. Dzięki naszym poradom i wskazówkom dotyczących konserwacji, skupiamy się na utrzymaniu wartości pojazdu. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat. Na życzenie tworzymy indywidualne koncepcje szkoleniowe, które są dostosowane do wymagań szkoleniowych użytkowników.

KORZYŚCI

  • Szkolenia praktyczne
  • Seminaria warsztatowe
  • Indywidualne pakiety szkoleniowe
  • Odprawa i przekazanie pojazdu

WSPARCIE TECHNICZNE

Nasi pracownicy są zawsze do Waszej dyspozycji i odpowiadają na wszelkie pytania techniczne. Pomagamy w jak najszybszym usunięciu ewentualnych usterek i minimalizujemy, w ten sposób czasy przestoju.

Na nas możesz polegać:

  • Osobiste wsparcie zapewnione przez wykwalifikowaną technicznie osobę kontaktową
  • Wysoce efektywny proces rozwiązywania problemów
  • Sieć serwisowa z wykwalifikowanymi technikami serwisowymi

KORZYŚCI 

  • Wsparcie personalne
  • Kompetencje techniczne
  • Wykwalifikowani technicy serwisowi

CZĘŚCI ZAMIENNE

SZYBKA DOSTAWA

  • Całodobowa dostawa
  • Ponad 3.500 części na stocku
  • Wysoka jakość dostaw
  • Proste zamówienia online

LOGISTYKA CZĘŚCI ZAMIENNYCH

Aby zagwarantować krótkie terminy dostaw, zoptymalizowaliśmy jeszcze bardziej nasze operacje logistyczne.
Każda część zamawiana do godziny 16.00 będzie dostarczona następnego dnia. Jeszcze szybsza jest opcja ekspresowa „overnight”, co oznacza, że część zamienna może być dostarczona jeszcze tej samej nocy.
W centrum logistycznym klienci firmy Wiesel mają do dyspozycji ponad 3.500 części zamiennych - od 9-gramowej śruby cylindrowej, poprzez kabinową szybę przednią Wiesel, aż po 233-kilogramowy zbiornik hydrauliczny.

KONSERWACJA I NAPRAWY

UTRZYMANIE WARTOŚCI

Konserwacja prewencyjna/zapobiegawcza/+ utrzymanie wartości + oszczędność kosztów
Kontrola wstępna (dokładna kontrola wszystkich funkcji pojazdu), usługi naprawcze (w porozumieniu z klientem), np:

  • Kompleksowa konserwacja
  • Remont generalny
  • Przeglądy
  • Przeglądy główne
  • Naprawy powypadkowe
  • Modernizacja
  • Pojazd zastępczy

UMOWY SERWISOWE

SERWIS NA WEZWANIE UMOWA SERWISOWA UMOWA FULL SERWIS
Standardowa obsługa transporterów
w zależności
od potrzeb klienta.
Konserwacja i naprawy
transporterów Kamag podczas wizyt
na wezwanie klienta, atrakcyjne
warunki rabatowe,
zakres prac dostosowany
do potrzeb klienta.
Stałe koszty, stała dostępność pojazdów, pełna odpowiedzialność
serwisu Zeppelin za stan techniczny transporterów.

lub

UMOWA FULL SERWIS z dedykowanym zespołem techników

Przy dużej ilości wózków technicy są lokowani
w siedzibie klienta, wówczas czas reakcji serwisu jest skrócony
do minimum

 

Opcjonalne usługi dodatkowe (na wyłączność)
/ Transport pojazdu do warsztatu w obie strony
Wymiana pojazdu**
Serwis opon
*bez układu napędowego
** warunki: patrz umowa serwisowa

KORZYŚCI 

  • Większa dostępność
  • Zrównoważone utrzymanie wartości
  • Oszczędność kosztów 
  • Wykwalifikowany serwis 

PEŁNA MOBILNOŚĆ

BĄDŹ BEZPIECZNY DZIĘKI UMOWIE SERWISOWEJ ZEPPELIN:

Bezpieczny w planowaniu + Bezpieczny w eksploatacji + Bezpieczny w kosztach

KLIENT

INCYDENT/USTERKA

KAMAG – PRZEJĘCIE PROCESÓW

WSPARCIE SERWISOWE ZAPEWNIA

/ Koordynację terminów przeglądów

/ Dostępność części zamiennych

/ Wsparcie techniczne

/ Przyspieszenie kontroli gwarancyjnej dzięki systemowi telematycznemu

/ Personel do obsługi administracyjnej

/ Kontrola faktur (sprawdzanie, zatwierdzanie)

/ Historia konserwacji

OPCJONALNE USŁUGI DODATKOWE:

/ Obsługa serwisu ogumienia

/ Transport pojazdów

/ Zarządzanie pojazdem zastępczym

KLIENT W DZIAŁANIU

INFORMACJA ZWROTNA

Konsultacje wideo
Konsultacje wideo
Zamknij okno