Serwis wózków widłowych Hyster

Firma Zeppelin Polska Sp. z o.o. od kilkunastu lat jest wyłącznym dystrybutorem wózków widłowych marki Hyster o udźwigu od 1 do 52 ton. Sukces, jaki osiągamy jest efektem rozwiązań szytych na miarę, naszej pasji oraz doświadczenia. Jesteśmy kimś więcej niż tylko dostawcą wózków widłowych – poprzez naszą doświadczoną sieć sprzedażową, w pełni przeszkolonych techników serwisu oraz inżynierów, jesteśmy w stanie dostarczyć rozwiązania do każdych specyficznych potrzeb klienta.

Ponad 3000 maszyn i ponad 60 techników serwisu z długoletnim doświadczenie to zaufanie, pewność i niezawodność serwisu Zeppelin Polska. Nasz zespół serwisowy posiada wysoki poziom kompetencji, wyróżniamy się również krótkim czasem reakcji, a 92% napraw wykonywanych jest u klienta.

Serwis wózków widłowych Utilev

UTILEV jest marką Hyster-Yale Group, światowego lidera w projektowaniu, wytwarzaniu, sprzedaży i wsparciu serwisowym wózków widłowych Hyster do 52 ton i łatwych w użyciu elektrycznych i spalinowych wózków widłowych Utilev.

Wózki widłowe Utilev stanowią atrakcyjną opcję dla użytkowników z wielu branż, którzy wymagają sprzętu do obsługi materiałów, ale nie potrzebują zaawansowanej funkcjonalności ani dodatkowych akcesoriów.

Zeppelin Polska, jako doświadczony, niezależny dystrybutor, zapewnia szybkie wsparcie doradcze, szybką reakcję na wymagania konserwacyjne i pełną dostępność części, to wszystkie klucze do prostego prowadzenia operacji przeładunkowych wózkami widłowymi Utilev, w ramach każdego budżetu.

Przewaga autoryzowanego serwisu wózków widłowych

Jest wiele aspektów, które przeważają o korzystaniu z autoryzowanego serwisu wózków widłowych marki Hyster. Należy tu wymienić kilka podstawowych i korzyści z tego tytułu wynikających.

  • przeglądy okresowe, zgodnie z instrukcjami producentów – prawidłowy dobór materiałów eksploatacyjnych wydłuża żywotność wózka i zmniejsza awaryjność
  • wszystkie naprawy wykonywane przez przeszkolonych i doświadczonych techników serwisu – naprawa przez fachowca skraca czas naprawy, nasi technicy nie eksperymentują na wózkach klienta tylko je naprawiają
  • prawidłowy dobór ogumienia i wymiana u klienta w systemie WEP – ma wpływ na bezpieczeństwo, a system WEP pozwala na skrócenie czasu przestoju wózka podczas wymiany do 30 minut
  • dostęp do części oryginalnych i zamienników - pozwala to na porównanie ceny części oryginalnej z bezpiecznym i certyfikowanym zamiennikiem
  • bieżące kontakty z przedstawicielem klienta we wszelkich sprawach związanych z prowadzeniem serwisu
  • asysta i czynna pomoc w odbiorach UDT
  • naprawy gwarancyjne i bezpłatne naprawy pogwarancyjne

Warto skupić się na tym ostatnim aspekcie, o którym końcowy użytkownik rzadko pamięta, a mianowicie chodzi nam o bezpłatne naprawy pogwarancyjne. Zdarza się, że producent wózków danej marki wprowadza pewne modyfikacje, zaleca wymiany części na nowe lub udoskonala swój produkt po pewnym czasie np. rok lub dwa lata. Takie modyfikacje, naprawy lub wymiany podzespołów są dofinansowane przez producenta tylko w przypadku korzystania z autoryzowanych serwisów wózków czy maszyn.

Optymalny model

Naszym priorytetem jest koncentracja na rozwiązaniu problemu i zaoferowaniu dogodnego rozwiązania. Dokładamy wszelkich starań, aby zrozumieć potrzeby klientów. Jesteśmy specjalistami w odpowiednim doborze maszyny, a także zapewnieniu kompleksowej obsługi i skutecznego serwisu. Zeppelin Polska dysponuje mobilną siecią serwisową na terenie całego kraju, warsztatami stacjonarnymi w Kajetanach, Dąbrowie Górniczej, Gdańsku, Wrześni, Sosnowcu, Świeciu i Ostrołęce. Posiadamy ponad 60 techników mobilnych, przeszkolonych bezpośrednio przez producentów maszyn, jak również Punkty Serwisowe z dedykowanym technikiem u klienta.

W dobie systemów telemetrycznych pracy wózków i operatorów oraz zintegrowanych systemów „serwis – klient” w łatwy sposób można zarządzać, monitorować wydajność i utrzymać w bardzo dobrym stanie technicznym, zawsze gotową, znaczną liczbę maszyn bez konieczności posiadania rezydenta serwisu na miejscu.

Naszą praktyką jest ustanawianie punktów serwisowych w największych „skupiskach” naszych klientów. Pozwala to na skrócenie czasu dojazdu, przy jednoczesnej obsłudze kilkudziesięciu klientów przez jednego technika serwisu na bardzo wysokim poziomie.

Obecnie ustanawia się rezydenta (technika) serwisu jak najbliżej miejsca użytkowania wózków przez Naszego klienta, a najczęściej na terenie zakładu, magazynu, fabryki w specjalnie przygotowanym warsztacie niezależnie od ilości maszyn (nawet już do 14 sztuk), a raczej potrzeb i komfortu utrzymania ciągłości produkcji czy załadunków/rozładunków towarów.

Certyfikowane części zamienne

Fachowe doradztwo

Łatwy dostęp serwisowy

Dojazd serwisanta

Czy i dlaczego warto podpisać długoterminową umowę z serwisem autoryzowanym?

Serwis jest kluczowym wyznacznikiem w utrzymaniu działalności klienta, zwiększeniu wydajności i obniżeniu kosztów operacyjnych. Oferujemy kilka wariantów umów dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Każda nasza umowa z klientem jest przygotowywana indywidualnie, jesteśmy elastyczni w kwestii umów serwisowych. Każdy z naszych klientów ma inne potrzeby odnośnie współpracy. Dla jednego jest to czas reakcji, dla drugiego wózek zastępczy, czy dostęp do zamienników części, a dla kolejnego ważna jest cena i rabaty zapisane w umowie.

Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem, który łączy dwie firmy za pośrednictwem umowy serwisowej są relacje. Klient chce mieć po drugiej stronie osobę, której może zaufać i wie, że jak zadzwoni to zawsze uzyska pomoc. Doradca Techniczno Handlowy ds. Serwisu w Zeppelin Polska Sp. z o.o. to ważne z punktu widzenia klienta stanowisko, to od tej osoby zależy zadowolenie klienta i długość trwania umowy, a zarazem współpracy, czy zakup kolejnych maszyn. Obecnie posiadamy podpisanych pond 500 umów serwisowych. W śród nich są umowy z lojalnymi klientami, które podpisane były ponad 20 lat temu.

Przewagi rynkowe serwisu Zeppelin Polska

Naszą przewagą rynkową są referencje przekazywane przez naszych klientów, kolejnym potencjalnym zleceniodawcą usług serwisowych a zarazem nabywcą produktów Hyster, Manitou czy Goupil.
Wprowadzony w ostatnich latach zintegrowany system klasy ERP, w znacznym stopniu przełożył się na przewagę naszych usług serwisowych na rynku w stosunku do konkurencji. Elektroniczne otwieranie zleceń, elektroniczne podpisywanie protokołów serwisowych i brak konieczności wydruków dokumentów znacznie uprościło i skróciło czas przepływu informacji pomiędzy działem serwisu, a naszymi klientami.

Kontakt do koordynatorów regionów

Podkarpackie, Lubelskie Koordynator 693921384
Śląskie, Małoposkie, Świętokrzyskie, Opolskie (część wschodnia) Koordynator 602179266
Wielkopolskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Opolskie (część zachodnia) Koordynator 604189603
Zachodniopomorskie, Pomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Warmińsko-Mazurskie (część zachodnia) Koordynator 696092378
Łódzkie, Mazowieckie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie (część wschodnia) Koordynator 604915412
Łódzkie, Mazowieckie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie (część wschodnia) Koordynator 693927457