Opis
Wózki kontenerowe Reach Stacker od Hyster charakteryzują się szeroką gamą konfiguracji i opcji zapewniając doskonałe dopasowanie do wielu różnych zastosowań. Mogą one obejmować obsługę kontenerów, intermodalną obsługę kontenerów, przeładunek na statkach, przewóz kontenerów, operacje związane z transportem stali lub energią wiatrową
Hyster Reach Stacker to wyjątkowa elastyczność operowania kontenerami
Hyster Reach Stacker dostępny w dwóch wersjach: nośnik kontenerów (CH) oraz nośnik intermodalny, przeznaczony jest do gęstego układania kontenerów do 6-go poziomu na wysokość i 3-go rzędu w głąb. Główną zaletą nowej opcji do RS46 – unoszonej i pochylanej kabiny, jest poprawa widoczności przy obsłudze kontenerów z drugiego toru na terminalach kolejowych. Rozwiązaniem wyróżniającym nasz produkt na tle konkurencji jest dodatkowe odchylanie kabiny o 30°. Dodatkowo maszyna jest wyposażona w zabezpieczenie uniemożliwiające operatorowi uderzenie w kabinę obracanym kontenerem.
Maszyny tej serii dostępne są z nowoczesnymi “czystymi” silnikami Diesel I LPG, mokrymi hamulcami w standardzie, standardowymi mokrymi hamulcami, mocną osią napędową i zaawansowaną automatyczną skrzynią biegów. Co w połączeniu daje maksymalną produktywność i niezawodność podczas pracy w wysilonych aplikacjach.
- Systemy ochrony silnika i transmisji jak również mokre hamulce są w standardzie dla zapewnienia niezawodnego działania.
- Kabina Hyster “Vista”, oferuje wyjątkową gamę standardowego ergonomicznego wyposażenia plus mechanizm przesuwu kabiny w standardzie dla optymalnej widzialności kontenera w zmieniających się warunkach pracy.
- Wysokowydajny system hydrauliczny, wyposażony w funkcje ‘Moc na Żądanie’ oraz ‘Dwie Prędkości Podnoszenia’ zapewnia wiodące w swojej klasie prędkości podnoszenia.
- Możliwość zwiększenia udźwigu dzięki dostępności modeli ze stabilizatorami i/lub zwiększonym rozstawem osi.
- Niezwykle mocna konstrukcja ramy i boomu wytrzymująca operowanie ciężkimi ładunkami.
- Funkcja automatycznego wyłączania silnika i łatwy dostęp serwisowy minimalizują koszt i skracają czas serwisu.
- Wózki widłowe tej serii są wyposażone w silnik diesla Cummins spełniający wymogi norm Stage IIIB dotyczących emisji z systemem recyrkulacji spalin (Exhaust Gas Recirculation System, EGR). Połączenie recyrkulacji schłodzonych spalin z udoskonalonym systemem paliwowym Common Rail (HPCR) pozwala uzyskać czystsze i bardziej skuteczne spalanie oraz większą redukcję emitowanych NOx. Całkowicie zintegrowany filtr cząstek stałych (DPF) marki Cummins zmniejsza emisję cząstek stałych o ponad 95%