Zamówienie na wózki Big Truck firmy Hyster — wynik sukcesu w terminalu w Antwerpii

Zamówienie na wózki Big Truck firmy Hyster — wynik sukcesu w terminalu w Antwerpii Po udanym wprowadzeniu dwóch nowych wózków Hyster zgodnych w normami Tier 4i / Stage IIIB w porcie w Antwerpii, firma Zuidnatie zainwestowała w siedem nowych, niskoemisyjnych i wydajnych wózków widłowych Hyster.  W 2011 roku firma Zuidnatie, zajmująca się obsługą portu i …

Firma Hyster odnotowała znaczące oszczędności paliwa w krajach Beneluksu

Firma Hyster odnotowała znaczące oszczędności paliwa w krajach Beneluksu Dowiedziono, że nowy wózek Hyster ReachStacker zużywa mniej paliwa Dane z długich badań prowadzonych przez niezależnego użytkownika w krajach Beneluksu wykazały, że nowy wózek Hyster ReachStacker zużywa do 5,7 litrów paliwa na godzinę mniej niż modele innych producentów, w tym samym terminalu kontenerowym. Firma zajmująca się …

RS 46-41LS CH Hyster dostarczony 13 marca do Kutna

Od marca br. nowy reachstacker RS 46-41LS CH marki Hyster na terminalu przeładunkowym w Kutnie 13 marca br. nowy ciężki wózek typu ReachStacker Hyster RS 46-41LS CH do przeładunku kontenerów  i do transportu intermodalnego został dostarczony przez firmę Zeppelin Polska na terminal przeładunkowy PCC Intermodal S.A. w Kutnie. Wózek typu ReachStacker marki Hyster jest uznawany …

Nowy Reach Stacker HYSTER RS45-31CH rozpoczął pracę na terminalu przeładunkowym w Gliwicach

74 tony nowoczesnej technologii zasiliło park maszynowy PCC Intermodal S.A. Nowy Reach Stacker HYSTER RS45-31CH rozpoczął pracę na terminalu przeładunkowym w Gliwicach W grudniu bieżącego roku kolejna imponująca maszyna zasiliła jeden z terminali przeładunkowych, na których operuje PCC. Na terminal w Gliwicach trafił nowy ciężki wózek kontenerowy Reach Stacker HYSTERA, dostarczony przez firmę Zeppelin Polska, …

Nowe wózki firmy Hyster z silnikami spalinowymi wewnętrznego spalania o udźwigu 2,0-2,5 t.

Firma Hyster ogłosiła wypuszczenie na rynek nowej serii wózków widłowych z silnikami wysokoprężnymi i zasilanymi LPG, które są przeznaczone do lekkich lub średnich zastosowań. Nowe wózki serii H2.0-2.5CT dołączą do flagowego asortymentu wózków typu Fortens, które znajdują się w ofercie produktów do transportu materiałów firmy Hyster z silnikami wysokoprężnymi i zasilanymi LPG. „Hyster dysponuje obecnie …

Nowe wózki widłowe Hyster Fortens – zmniejszenie kosztów paliwa

Począwszy od 1 sierpnia 2011 r., w ofercie Hyster Europe znajdą się wózki widłowe serii Fortens o udźwigu 2,0-5,5 tony, w których dostępne jest rozwiązanie ECO-eLo zapewniające ekonomiczne zużycie paliwa, dzięki czemu wózki te należą do najbardziej oszczędnych wózków widłowych z silnikami wewnętrznego spalania dostępnych na rynku. Zastosowane w wózkach Hyster energooszczędne rozwiązania, do których …

Nowy wózek Hyster J4.0-5.0XN – nowy gracz w segmencie 4-5 ton

W związku z faktem, że w segmencie wózków o udźwigu 4-5 ton widać zwiększone zainteresowanie mocnymi wózkami z napędem elektrycznym, firma Hyster Europe wypuściła na rynek nowy elektryczny wózek widłowy z przeciwwagą J4.0-5.0XN. Elektryczne wózki widłowe stanowią obecnie około 20% wózków z przeciwwagą o udźwigu 4-5 ton. Wraz z rosnącymi cenami paliwa oraz zwiększonymi wymaganiami …

Znaczące oszczędności paliwa w nowym wózku wysokiego składowania Hyster ReachStacker

Firma Hyster wprowadziła do sprzedaży nową serię nisko-emisyjnych wózków wysokiego składowania ReachStacker do przenoszenia kontenerów. W opinii przedstawicieli firmy, w przypadku niektórych operacji, nowe wózki pozwalają osiągnąć do 23% niższe zużycie paliwa. Wózek Hyster ReachStacker, który przez długi czas uznawany był za jeden z najbardziej niezawodnych i trwałych urządzeń do przenoszenia kontenerów w świecie, został …

Modyfikacja wózków wysokiego składowania HYSTER

Firma Hyster ogłosiła unowocześnienie swojego popularnego wózka wysokiego składowania Matrix, dzięki czemu nowe pojazdy będą miały lepszą wydajność oraz niższe koszty eksploatacji. W ramach nowego etapu modernizacji swoich produktów, firma Hyster ogłosiła wprowadzenie zmian do serii produkowanych przez nią wózków wysokiego składowania Matrix, dzięki czemu możliwe będzie zoptymalizowanie ich wydajności w trakcie wykonywania wielu różnych …

Nie trać pieniędzy na opony i paliwo

Wysokie ceny ropy i wzrost kosztu gumy spowodował, że wielu operatorów portowych musiało na nowo przeanalizować działalność operacyjną w celu ograniczenia długoterminowych kosztów. Zdaniem producenta wyposażenia Hyster Company, porty na całym świecie wdrażają nowe technologie Hyster, które w znaczącym stopniu ograniczą zużycie tych istotnych towarów. „W ostatnim czasie dzięki nowym energooszczędnym technologiom Hyster wprowadził oszczędności …