Serwis jest kluczowym wyznacznikiem w utrzymaniu działalności klienta, zwiększeniu wydajności i obniżeniu kosztów operacyjnych. W jakim kierunku zmierza obecnie kształt oferty serwisowej?
Sytuacja pandemiczna zaskoczyła nas wszystkich, w minionym roku musieliśmy przeorganizować swoje działania, dostosować się do nowych wymagań, w trosce o bezpieczeństwo swoich współpracowników i partnerów biznesowych. Tam gdzie była taka możliwość, przeszliśmy na elektryfikację, koordynację działań online i o ile jest to możliwe w pracy administracyjnej, w pracy gdzie wymagana jest obecność specjalisty, nie jest to możliwe.
Serwis wózków widłowych i maszyn musi działać sprawnie, klienci nie mogą pozwolić sobie na przestoje w pracy, często pozorne oszczędności skutkują późniejszymi większymi wydatkami. Zarówno w minionym roku jak i tym serwis Zeppelin Polska dokłada wszelkich starań, by utrzymać płynność logistyczną swoich klientów. Nasze wizyty są umawiane przez koordynatorów, serwisanci wyposażeni w odpowiednie środki zabezpieczające, zgodnie z aktualnymi rozporządzeniami. Wózek widłowy czy maszyna nie zawsze muszą być naprawiane w hali, niektóre prace można wykonać na zewnątrz obiektów, jeszcze bardziej minimalizując ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.
Co przyniesie Nowy Rok?
Robimy budżety, kalkulujemy koszty, analizujemy umowy z dostawcami. By utrzymać stałe ceny serwisu, Zeppelin Polska proponuje umowę full-service. Po podpisaniu umowy koszty utrzymania floty wózków są stałe przez cały okres obowiązywania umowy, a odpowiedzialność za utrzymanie wózków, naprawy i przeglądy przejmuje serwis Zeppelin Polska. W zależności od wymagań klienta stosujemy kilka wariantów obsługi, od podstawowej zawierającej przeglądy okresowe, po kompleksową zawierającą przeglądy, naprawy łącznie z wymianą osprzętu wózka takiego jak baterie, widły, opony.
Opcja full-service sprawdza się najlepiej w przypadku dużych flot wózków. Rozwiązanie ma szereg zalet: stałe koszty utrzymania floty i opiekę serwisową przez autoryzowany serwis. Obowiązki użytkownika sprowadzają się tylko do obsługi codziennej. W przypadku obsługi większej ilości urządzeń, dedykowany technik lub technicy serwisu są obecni u klienta codziennie przez 8 godzin. Takie rozwiązanie skraca do minimum przestoje urządzeń i zapewnia dużą dostępność floty urządzeń przy minimalnych nakładach czasowych ze strony użytkownika.
Obecnie zauważamy coraz większe zainteresowanie umowami full-service. Klient chce powierzyć jak najwięcej spraw związanych z flotą wózków widłowych dostawcy wózków, a sam skupić się na sprawach związanych z działalnością swojej firmy.
Proponujemy naszym klientom montaż systemu telemetrii, który pozwala zarządzać flotą wózków, sprawdzać jej utylizację i lepiej kontrolować pracę operatorów. Układ telemetrii zwalnia użytkownika z kontroli przebiegów i zgłaszania przeglądów do serwisu, koordynator serwisu sam sprawdza przebiegi wózków i informuje klienta o konieczności wykonania przeglądu. Fabryczny system telemetrii odczytuje też parametry wózka i kody błędów, pozwala to na skrócenie czasu naprawy, serwis jedzie do konkretnej usterki przygotowany, wyposażony w potrzebne części zamienne i narzędzia diagnostyczne.
Serwis Zeppelin Polska to sieć mobilna działając na terenie całego kraju. Nasz zespół składa się z doświadczonych, wieloletnich pracowników, którzy wraz z rozwojem marek przechodzą odpowiednie szkolenia, organizowane przez producentów urządzeń. W naszej ofercie serwisowej posiadamy, serwis wózków widłowych Hyster, serwis maszyn Manitou, maszyn specjalistycznych Meclift, dźwigów i żurawi Grove, pojazdów elektrycznych Goupil, a niedawno zostaliśmy autoryzowanym serwisem ciągników terminalowych KAMAG. Posiadamy również warsztaty stacjonarne, w Kajetanach, Dąbrowie Górniczej, Wrześni, Gdańsku, Sosnowcu, Świeciu i Ostrołęce. Ponadto dostarczamy oryginalne części do wszystkich oferowanych przez nas marek.
Zgłoszenie serwisowe można dokonać przez stronę internetową, wypełniając formularz na naszej stronie Internetowej lub dzwoniąc do koordynatora odpowiedzialnego za dany region.