REGION 1

Piotr Wierzchoń tel. 696 092 378

Województwo zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie (część zachodnia)

REGION 2

1. Marek Konrad tel. 604 915 412


Łódzkie, Mazowieckie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie (część wschodnia)

2. Robert Bartłoszewski tel. 693 927 457


Łódzkie, Mazowieckie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie (część wschodnia) .

REGION 3

Robert Sznajder tel. 693 921 384


Podkarpackie, Lubelskie

REGION 4

Konrad Cebula tel. 602 179 266


Śląskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Opolskie (część wschodnia)

REGION 5

Mateusz Pietrzak tel. 604 189 603


Wielkopolskie, Lubuskie, Dolnośląskie, Opolskie (część zachodnia)

Cała Polska

Michał Duda tel. +48 693 921 328


Koordynator serwisu i Doradca techniczno-handlowy Grove

Zawsze staramy się być blisko, by jeszcze lepiej poznać potrzeby naszych Klientów.

Serwis Zeppelin Polska

Właściwe podejście, doświadczenie i odpowiednie plany serwisowe, dają gwarancje maksymalnego wykorzystania floty. Oferujemy kilka wariantów umów dostosowanych do potrzeb z uwzględnieniem specyfiki pracy. Jesteśmy elastyczni, a każda nasza umowa z Klientem jest przygotowywana indywidualnie.

Każdy z naszych klientów ma inne potrzeby odnośnie współpracy, jednak zdecydowanie najważniejszym czynnikiem, który łączy dwie firmy za pośrednictwem umowy serwisowej są relacje.
Doradca Techniczno Handlowy ds. Serwisu w Zeppelin Polska Sp. z o.o. to ważne stanowisko od, którego zależy długość trwania umowy, płynność podczas współpracy, czy rozbudowa floty o kolejne maszyny. Zeppelin Polska dokłada wszelkich starań by na tak ważnym stanowisku pracowali ludzie kompetentni o czym zaświadcza ponad 20 letnia współpraca z niektórymi Klientami.

Sprawne maszyny, dla działalności naszych Klientów, są jednym z kluczowych wymogów. Właściwy serwis tych maszyn zapewnia zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów operacyjnych.

Nasi klienci cenią sobie:

  • Brak przestojów w pracy
  • Naprawę za pierwszym razem
  • Sprawne usuwanie awarii
  • Dostępność części zamiennych
  • Racjonalne koszty serwisu
  • Kompetencje techników, czyli ich wiedzę na temat przeprowadzonych napraw
  • Maksymalną dostępność floty

Patrzymy w przyszłość

W dobie systemów telemetrycznych pracy wózków i operatorów oraz zintegrowanych systemów „serwis – klient” w łatwy sposób można zarządzać, monitorować wydajność i utrzymać, w bardzo dobrym stanie technicznym i zawsze gotową, znaczną liczbę maszyn bez konieczności posiadania rezydenta serwisu na miejscu.

Referencje

Uzyskane opinie o naszym serwisie, technikach oraz doradcach najlepiej potwierdzają jakość świadczonych usług:

„Od 2015 roku firma Zeppelin Polska Sp. z o. o. jest naszym dostawcą wózków widłowych marki Hyster oraz usług serwisowych wraz z umową serwisową. Wózek Hyster H12XM-6 z napędem diesel o udźwigu 12.000 kg dostarcza kręgi blachy na linię produkcji a elektryczny wózek Hyster J3.0XM pracuje na dziale narzędziowym. Maszyny są użytkowane w lokalizacji ul. Fabryczna 10 we Wrocławiu. Rozpoczynając kolejny rok współpracy, w marcu 2017 zamówiliśmy w firmie Zeppelin kolejne wózki elektryczne Hyster J5.5XN i J3.0XN o udźwigach 5.500 kg i 3.000 kg.
Pragniemy wyrazić nasze słowa uznania i pełnego zadowolenia z dotychczasowej postawy naszego partnera. Firma Zeppelin Polska Sp. z o. o. jest godna zaufania, wykazuje się dużą elastycznością i zaangażowaniem. Zeppelin Polska Sp. z o. o. przykłada dużą wagę do bezpieczeństwa świadczonych usług, która jest jedną z najważniejszych wartości. Stabilny i zgrany zespół pracowników obsługi posprzedażnej zapewnia nam pełen komfort i profesjonalną współpracę.
Z przyjemnością polecamy wózki Hyster i Zeppelin Polska Sp. o. o. szczególnie tym, którzy poszukują stałego i solidnego Partnera”

INTERNO Sp. z o.o.