Nasz system wartości

Pochodzenie "Grafensätze"

Nadszedł czas na krok wstecz do historii. Na początku dwudziestego wieku ludzie ekscytowali się najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, takimi jak samochód czy samolot - wszelkimi odkryciami, które miały zapoczątkować nową erę mobilności. Ferdinand Graf von Zeppelin (1838-1917) również miał swój własny pomysł na środek transportu. Ciężko pracował nad ambitnym projektem, aby zrealizować swoją wizję statku powietrznego-sterowca.

Wszyscy wiemy, że jego plan odniósł sukces. Sterowce Zeppelin szybują po niebie po dziś dzień, ale Graf Zeppelin nie miał łatwej drogi. Musiał pokonać wiele przeciwności losu na drodze do zrealizowania swojego pomysłu i do stworzenia pierwszych statków powietrznych. Jego plany często spełzały na niczym, a nowe przeszkody stawały na drodze. Jego upór, innowacyjny duch i odwaga w końcu pozwoliły mu odnieść sukces.

Poprzez zbudowanie pierwszego sterowca, LZ 1, w dniu 2 lipca 1900 roku oraz poprzez utworzenie spółki Luftschiffbau Zeppelin GmbH i Fundacji Zeppelin w 1908 roku, Ferdinand Graf von Zeppelin zrobił krok milowy dla Grupy Zeppelin, którą znamy dzisiaj. Spółki zależne Grupy Zeppelin oferują obecnie produkty i usługi w 30 krajach na świecie i tworzą pionierskie rozwiązania dla maszyn budowlanych, wynajmu, logistyki budowlanej, systemów napędowych i energetycznych, jak również dla inżynierii przemysłowej.

Graf Zeppelin był wizjonerem, graczem zespołowym, innowatorem oraz magnesem dla talentów, który dzięki determinacji i sile umysłu osiągnął założone przez siebie cele. Te wszystkie wyżej wymienione cechy sprawiają, że każdy z pracowników Grupy Zeppelin oraz wszystkie wykonywane przez nich czynności zarządcze wiążą się z sukcesem.

"Grafensätze" są oparte na wartościach, które aktywnie wyznawał Graf Zeppelin. Skupiają się one na uczciwości i doskonałości naszych pracowników. Naszą wizja jest stworzenie najlepszych rozwiązań dla naszych klientów. Dzięki produktom oferowanym przez naszych partnerów produkcyjnych, wnosimy produktywność i wydajność, zapewniamy elastyczność oraz gwarantujemy, że wszystko będzie się działo we właściwym czasie. Opracowujemy właściwe rozwiązania dla skomplikowanego sprzętu, którego nasi klienci potrzebują do przeprowadzania szerokiego zakresu operacji.

Nasze "Grafensätze" są oparte na uczciwości i doskonałości. Są to zasady, którymi kierujemy się w kontaktach z naszymi współpracownikami, klientami, dostawcami usług i partnerami. Wartości te są również ważnym czynnikiem sukcesu naszej firmy. Nasze "Grafensätze" są miarą naszej codziennej działalności, ponieważ:

Żyjemy zgodnie z własnymi wartościami.

"Grafensätze" są oparte na uczciwości i doskonałości naszych pracowników. Określają one podstawowe wartości firmowe, które stanowią podstawę naszej codziennej działalności.

Uczciwość oznacza, że nasi pracownicy wyznają takie wartości jak bezstronność, uznanie oraz otwartość. Co więcej, wprowadzają te wartości w życie przy wykonywaniu swoich codziennych obowiązków.

Przez doskonałości, należy rozumieć, że nasi pracownicy są niezawodnymi i dynamicznymi partnerami dla naszych klientów. Identyfikują potrzeby naszych klientów, a dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy o naszych produktach i usługach są w stanie zaproponować klientom doskonałe rozwiązania.

Peter Gerstmann

Grafen szanuje i docenia

Zasadnicze przesłanie:

Gdy kolega z pracy, partner biznesowy lub klient potrzebuje naszej pomocy, nie wahamy się ani chwili. Staramy się rozwiązać problem i znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Grafen podejmuje wyzwania

Zasadnicze przesłanie:

Akceptujemy wyzwania, jesteśmy odważni i przecieramy nowe ścieżki.

Grafen szanuje i docenia 

Zasadnicze przesłanie:

Działamy rzetelnie i szanujemy osiągnięcia innych.

Grafen służy przykładem

Zasadnicze przesłanie:

Działamy rozważnie, aby zapewnić długoterminową stabilność.

Grafen promuje kreatywność

Zasadnicze przesłanie:

Działamy w sposób bezpośredni i jesteśmy odpowiedzialni za nasze rozwiązania

Grafen integruje i docenia wymianę myśli

Zasadnicze przesłanie:

Integrujemy współpracowników i pozyskujemy klientów

Grafen skupia się na celu

Zasadnicze przesłanie: Działamy z pełną determinacją i skupiamy się na wynikach.

Grafen okazuje entuzjazm

Zasadnicze przesłanie:

Okazujemy entuzjazm i inspirujemy tym, co robimy.

Grafen przekuwa porażki w sukcesy

Zasadnicze przesłanie:

Nie poddajemy się i uczymy się na przyszłość.

Grafen buduje partnerstwo na przyszłość

Zasadnicze przesłanie:

Jesteśmy ambasadorami naszej kultury i znajdujemy silnych partnerów.