Nowa seria wózków z silnikiem diesel Stage V i LPG

Wraz z serią A, Hyster® wprowadza nową rodzinę produktów obejmującą modelowe i konfigurowalne wózki widłowe, które zapewniają większą elastyczność w zaspokajaniu specyficznych potrzeb klienta, zarówno na poziomie branżowym, jak i indywidualnym przy jednoczesnym utrzymaniu najniższego całkowitego kosztu posiadania.

Nowe modele zastąpią dotychczasową serię wózków FORTENS

Pierwsze modele wyposażone będą m.in w:

Hamulce bębnowe

Skrzynia biegów Powershift

Oświetlenie robocze

Pomarańczowy sygnał świetlny, dźwiękowy i alarm cofania

Kompatybilny z kontenerami maszt 3FFL

Dodatkowy model  H2.5t, przy środku ciężkości 600 mm

Najważniejsze cechy

WIDOCZNOŚĆ

  • Lepsza widoczność we wszystkich kierunkach
  • Duże okno masztu zapewniające lepszą widoczność podczas przeładunku
  • Górna szyba chroniąca przed spadającymi ładunkami i zapewniająca dobrą widoczność w górę ładunku na wysokości.

ERGONOMIA

  • Duży stopień ułatwia wsiadanie i wysiadanie z wózka
  • Przestronny przedział operatora z większą przestrzenią na ramiona, nogi i głowę
  • Wygodny i regulowany fotel amortyzowany Grammer MSG65
  • Nowy, kolorowy wyświetlacz dotykowy

PŁYNNA PRACA

ŁATWE STEROWANIE

OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA


Niższe zużycie paliwa w porównaniu z produktami konkurencji

ZINTEGROWANA TELEMATYKA

ZASTOSOWANIA

Nowa seria A, ma szczególne zastosowanie w załadunku i rozładunku samochodów ciężarowych oraz do transportu spaletyzowanych materiałów pochodzących z produktów końcowych. Opcje front-end pozwalają na efektywną i wysoce wydajną pracę w następujących branżach:

  • Motoryzacja: załadunek części samochodowych na ciężarówki
  • Napoje: załadunek/rozładunek produktów do napojów przy użyciu podwójnego lub potrójnego paletyzera Bolzoni Auramo
  • Budownictwo: materiały budowlane oraz cegły i bloczki betonowe
  • Metale: paletyzowane/niepaletyzowane blachy, lekkie kręgi aluminiowe, wyroby gotowe, części do maszyn
  • Papier: zastosowania związane z recyklingiem z wykorzystaniem chwytaka do bel Bolzoni Auramo, pozycjonera wideł lub chwytaka do bel obracającego się o 360°.

Dzisiaj klienci skupiają się przede wszystkim na bezpieczeństwie i całkowitym koszcie posiadania wózka, dlatego Hyster skupił się na stworzeniu odpowiedniego wózka , w odpowiedniej konfiguracji dla indywidualnych potrzeb każdego klienta.

1. Zrozumienie obaw i problemów operatora wózka widłowego

H2.0-3.0A, wózek widłowy stworzony z myślą o operatorze. Operatorzy wózków widłowych lubią swoją pracę, a podczas prac na świeżym powietrzu chcieliby być lepiej chronieni przed warunkami atmosferycznymi. Podczas typowej zmiany operator często wsiada i wysiada z kabiny, cofając, skręcając i obracając górną część ciała, aby zobaczyć ładunek. Chcieliby zatem żeby niektóre elementy sterujące były nieco łatwiejsze do opanowania. Dodatkowo mogą odczuwać duży dyskomfort z powodu nadwyrężenia mięśni, które niestety wpływa na jakość ich pracy i może wprowadzić w kłopoty w przełożonym, z powodu uszkodzonych palet, stojaków i regałów. Ponadto wózki widłowe LPG i ciężkie butle nie pomagają.

Jak Hyster może pomóc operatorom?

Możemy zniwelować obciążenia ciała prowadzące do uszkodzenia towarów, a także poprawić ochronę operatora przed warunkami atmosferycznymi

Ergonomia – zrobiliśmy ogromny krok w przód w zakresie ergonomii:
- przesunęliśmy układ napędowy w dół i do tyłu, co zwiększyło powierzchnię w kabinie dla operatora i pozwoliło nam zrobić kilka rzeczy. Przesunięcie osłony o ok. 100 mm, w porównaniu do modelu FT, co tworzy jedną z największych przestrzeni na nogi w tej klasie. Poszerzyliśmy stopień wejścia, który ma również znaczenie przy wsiadaniu i wysiadaniu, ponieważ ogranicza skręty ciała. Wydłużyliśmy również uchwyt ułatwiający wsiadanie do wózka, a ruchomy podłokietnik umożliwia łatwe trzypunktowe wejście.

komin ukryty po lewej stronieFotel Grammer MSG65 jest teraz oferowaną opcją i został ulepszony o 80 mm skoku zawieszenia, w porównaniu do zwykłych 65 mm. Dodaliśmy również o 40 mm więcej regulacji siedzenia do przodu i do tyłu, aby sprostać wymaganiom niższych operatorów. Nasz fotel radzi sobie również z operatorami o cięższej wadze, nawet do 170 kg. Posiadamy również fotel z zawieszeniem pneumatycznym zapewniającym najwyższy komfort jazdy. Zmierzony poziom wibracji wynosi mniej niż 0,5 m/s2, co oznacza mniej wstrząsów dla operatora i sprawia że pod koniec zmiany czują się nadal komfortowo.

Operatorzy w ciągu dnia odbierają setki ładunków, dobra widoczność końcówek wideł z wygodnej pozycji siedzącej ma kluczowe znaczenie. Słaba widoczność oznacza, że operator musi przechylać się na boki i do przodu co obciąża ciało. Seria A zapewnia niemal całkowitą widoczność końcówek wideł, w całym zakresie podnoszenia. Oznacza to mniej ruchów górnej części ciała i mniejsze obciążenie fizyczne.

Widoczność w górę dzięki naszej nowej opcji szklanego dachu - dzięki niemu operator jest jeszcze mniej zmęczony i może skupić się bezpośrednio na umieszczeniu ładunku na wysokości. Oryginalne funkcje Hyster: uchwyt, który pozwala operatorowi utrzymać wygodną pozycje i zmniejsza obciążenie lędźwi podczas cofania, łatwo dostępny przycisk klaksonu pozwala na szybką reakcję by ostrzegać pieszych. Mamy szereg przydatnych akcesoriów umożliwiających podłączenie urządzeń roboczych z możliwością ładowania, przez porty USB w desce rozdzielczej, łatwo dostępny zintegrowany ekran dotykowy, zawierający informacje i funkcje, które zwiększają produktywność.

Jeżeli pracujesz na nocnej zmianie lub w słabo oświetlonych miejscach, w wózkach serii A, dostępne są tylne światła robocze które włączają się tylko po wybraniu biegu wstecznego. Operator nie musi więc schylać się aby włączyć światła, a włączają się one tylko wtedy, gdy ich potrzebuje i nigdy o nich nie zapomni, dodatkowo światła nie będą niepotrzebnie oślepiać innych pracowników magazynu.

Jeżeli pracujesz na nocnej zmianie lub w słabo oświetlonych miejscach, w serii A, dostępne są tylne światła robocze które włączają się tylko po wybraniu biegu wstecznego. Operator nie musi więc schylać się aby włączyć światła, a włączają się one tylko wtedy, gdy ich potrzebuje i nigdy o nich nie zapomni. Światła nie będą niepotrzebnie oślepiać innych pracowników magazynu, gdy operator o nich zapomni.

Seria A, została wyposażona również w nową teleskopową kierownicę, dzięki której operator może znaleźć optymalną i wygodną pozycję do jazdy. Wózek posiada również szereg różnych elementów sterujących hydrauliką, takich jak dźwignie ręczne, a także mini dźwignie z podłokietnikiem i oparciem dla łokcia. Umieszczony został również dodatkowy punkt ładowania USB.

Odchylany, opuszczany wspornik to świetna funkcja, która zmniejsza wysokość na jaką trzeba podnieść 15-kg butlę, ograniczając ryzyko nadwyrężenia mięśni. Mniejsze obciążenie i świetna widoczność znacznie zmniejszają ryzyko obrażeń.

Laser wideł jest wizualną pomocą na dużych wysokościach, zmniejszając ryzyko uszkodzeń podczas podnoszenia ładunków. Może również pomóc zwiększyć produktywność. Funkcja selektorowa wysokości automatycznie zatrzymuje widły na określonej wysokości, zwiększając pewność podczas odkładania i pobierania towarów na wysokości.

Modułowa kabina Hyster idealnie chroni przed warunkami atmosferycznymi, dzięki szerokiej ofercie osłon z wycieraczkami z przodu, z góry i z tyłu. Dostępna jest również klimatyzacja i ogrzewanie, a także szereg akcesoriów takich jak rolety przeciwsłoneczne i złącza radiowe, aby praca operatora była naprawdę komfortowa i bezpieczna.

2. Wyjście naprzeciw wymaganiom serwisowym

Z jakimi pytaniami kierują się do nas Managerowie serwisu, którzy odpowiadają za sprawną pracę wózków z możliwie najmniejszymi przestojami? Nierzadko wózki widłowe używane są w dość trudnych warunkach i wymagają częstego serwisowania aby uniknąć częstych awarii. Kierownicy rzetelnie monitorują wyniki pracy swoich wózków i operatorów, aby móc zidentyfikować przyczyny częstych awarii. Zdarza się również tak, że serwisowanie trwa dłużej niż zostało zaplanowane np. z powodu braku dostępności wymaganych części.

Jak możemy pomóc?

Największym problemem Managerów flot wózków widłowych dotyczy wymagań konserwacyjnych silników diesla Stage V, z filtrem cząstek stałych. Ta część nie jest pozbawiona wymagań serwisowych. Hyster zaprojektował system, który może stać się bardzo atrakcyjną cechą wózków serii A. Blisko sprzężony filtr cząstek stałych z silnikiem. Co to oznacza? Najważniejsze dla wydajności filtra cząstek stałych jest temperatura spalin. Im wyższa tmp spalin, tym szybciej spala się sadza i tym mniej regeneracji wymaga filtr. Dlatego firma Hyster zdecydowała, że skrócenie ścieżki między silnikiem i filtrem wydłuży okres pomiędzy wymaganym serwisowaniem. Hyster inwestuje w niezawodność swoich wózków. To podstawa marki, a celem serii A jest większa niezawodność, w porównaniu z poprzednikami. Seria A to mix nowych i sprawdzonych technologii.

Profile masztów, znane ze swojej sztywności i wytrzymałości są zasadniczo takie same w tej serii i ferują taką samą sztywność i trwałość. W przypadku mokrych hamulców zanurzonych w oleju wybraliśmy innego znanego i zaufanego dostawcę dla wózków ciężkich. Są też solidne i niezawodne skrzynie Duramatch, z kilkoma ulepszeniami, które z pewnością spotkają z pozytywnym odbiorem. Wracając do układu napędowego: wytrzymałe sprzęgła , silniki Yanmar, to nowa konstrukcja wysoce zaufanego producenta, który projektuje silniki do trudnych zastosowań przemysłowych, gdzie wózki muszą się często zatrzymywać i uruchamiać na nowo.

Seria A, posiada również system ochrony układu napędowego wyłączające silnik, ostrzegające o problemach takich jak niskie ciśnienie oleju silnikowego lub poziomy i temperatura płynu chłodzącego zanim staną się one przyczyną przestoju. W całym wózku mamy uszczelki typu O-ring, które zapobiegają wyciekom płynu hydraulicznego, oraz złącza elektryczne Deutsch, które w większości mają stopień ochrony IP 67, w całym wózku.

Kolejną nową funkcją jest zabezpieczenie przed niskim napięciem, które chroni akumulator przed wyczerpaniem energii i zapewnia obrót rozrusznika, gdy wózek jest bezczynny dłuższy czas. Alternatywą dla opcji zabezpieczenia przed niskim napięciem jest łatwy punkt dostępu do ładowania podtrzymującego akumulator rozruchowy, jeśli wózek stoi przez dłuższy czas. W całym wózku zamontowane zostały też diody LED.

Zintegrowany ekran dotykowy.

Posiada 6 rozwijanych menu, które umożliwiają kalibrację maszyny, a także diagnozowanie i komunikowanie wszelkich problemów z menu kodów usterek. Znajdziemy tam przycisk ekranu głównego, informacji, kalibracji, kody usterek, dane, a także ustawienia. W bardzo prosty i szybki sposób operator może skalibrować podnoszenie i opuszczenie, monitor pokaże instrukcję co należy zrobić, aby skalibrować układ hydrauliczny.

Na dachu wózka zamontowana została antena, która przekazuje dane telemetryczne do portalu Hyster Tracker. Gromadzi ona ostrzeżenia techniczne wózków, a także wskaźniki wykorzystania, kolizji, lokalizacji i incydenty związane ze stabilnością. Celem wykorzystania tej technologii jest maksymalny czas wydłużenia czasu pracy. Rozpoczyna się to od możliwości wysyłania plików CDF, czyli pewnego rodzaju aktualizacji oprogramowania, drogą radiową, bezpośrednio do wózka. Stąd rozwiniemy możliwość zdalnego łączenia się w celach serwisowych i diagnostycznych.

Wózek świetnie poradzi sobie również w trudnych warunkach, w których znajdują się zanieczyszczenia takie jak np. papier, wyposażony został w funkcję, która w znaczny sposób może przyczynić się do skrócenia czasu przestoju wózka. Gdy wózek mija luźne zanieczyszczenia na podłodze, występuje efekt próżni lub cyklonu, który zasysa zanieczyszczenia do komory silnika. Większość z nich przechodzi przez wentylator chłodzący i chłodnicę, ale duże cząsteczki są zatrzymywane na żebrach chłodnicy. Może to prowadzić do obniżenia wydajności, a następnie przegrzania silnika i nieplanowanych przestojów. Nasz system zmienia kierunek ruchu wentylatorów co ok. 20 minut, powoduje to wyrzucenie zanieczyszczeń z chłodnicy utrzymując w ten sposób prawidłowy system chłodzenia.

Oferujemy również pięć kombinacji filtrów powietrza, dostosowanych do środowiska pracy, pomagając utrzymać dobry stan silnika i bezawaryjną pracę maszyny.

Kluczem do każdej operacji serwisowej jest dostępność części, a Hyster oferuje 96% dostępności części od początku produkcji. To wszystko jest częścią obietnicy Hyster dotyczącej sprawności wózków pozwalającej się skupić na transporcie materiałów, które napędzają biznes każdego klienta.

3. Sprowadzenie strat czasu do zera

Osoby odpowiedzialne za BHP stawiają sobie za cel przede wszystkim minimalizację uszkodzeń produktów i powtarzających się urazów i problemów mięśniowo-szkieletowych, które dotykają 1/3 operatorów. Dolegliwości fizyczne mogą wpływać na wydajność pracy operatora i zdolność do pracy na pełne zmiany. Przewlekły ból może również wpływać na zdrowie psychiczne i ogólne samopoczucie. To oczywiście prowadzi do niezadowolenia operatorów.

Jak możemy pomóc?

Hyster ma bogatą historię innowacji w zakresie bezpieczeństwa, a od połowy lat 80- ych, nauczyliśmy się, że bezpieczeństwo jest naszą wspólną odpowiedzialnością jako producenta, pracodawców, zespołów serwisowych, szkoleniowców i operatorów. Dynamiczny system stabilizacji DSS, to ekscytujący dodatek do wózków widłowych serii A. Pomaga operatorom jeździć bezpiecznie i wydajnie. Gdy wózek skręca, podwozie obraca się wokół środkowej osi skrętnej aż do krytycznego punktu pochylenia wózka, gdy oś skrętna i przegub przeciwwagi zatrzymają się, naturalne pochylenie wózka zostaje zatrzymane. Ten punkt połączenia jest kluczowy, ponieważ zmienia figurę stabilizacji z trójkąta na trapez, co oznacza że wózek jest bardziej stabilny na zakręcie. Jest to funkcja dostępna we wszystkich wózkach serii A.

Pierwszym podsystemem jest kontrola trakcji podczas podnoszenia na wysokości. Jeśli operator jedzie lub skręca zbyt szybko z ładunkiem na wysokości, istnieje ryzyko przewrócenia wózka lub opuszczenia ładunku. Z ładunkiem czy bez ładunku, aby zminimalizować ryzyko niestabilności, system DSS ogranicza maksymalną prędkość i przyspieszenie wózka, gdy widły zostaną podniesione powyżej ustalonego progu wysokości podnoszenia. Dzięki temu, gdy widły są uniesione, wózek jest wolniejszy, stabilniejszy i łatwiej go kontrolować. Operatorzy są informowani o spadku wydajności, za pomocą alertów na wyświetlaczu, aby zwrócić uwagę na niewłaściwą operację. Mogą odzyskać pełną wydajność wózka, poprzez obniżenie wideł poniżej progu.

Drugim podsystemem jest sterowanie pochyleniem podczas wysokiego podnoszenia. Jeśli operator przechyli ładunek zbyt szybko lub zbyt daleko do przodu na wysokości, ryzykuje przewrócenie wózka lub opuszczenie ładunku. Aby zminimalizować potencjalny negatywny wpływ słabej kontroli pochylenia operatora, system DSS ogranicza prędkość pochylania i kąt pochylenia do przodu, gdy ładunek jest podnoszony powyżej określonej wysokości. Pomaga to wzmocnić właściwe praktyki operacyjne i zachęca operatorów do bardziej skoncentrowanej pracy i większej kontroli, gdy widły są uniesione, co skutkuje większą stabilnością wózka.

Podsystem redukcji prędkości na zakrętach, zapewnia ograniczoną ilość kontrolowanej prędkości, przyspieszenia lub zmniejszenia przyspieszenia podczas manewrów na zakrętach. Może to pomóc wzmocnić właściwe praktyki operacyjne i zmniejszyć prawdopodobieństwo przewrócenia, jeśli operator nieprawidłowo ustawi wózek w potencjalnie niestabilnym stanie. Istnieją 4 poziomy ustawień, które można dostosować do potrzeb klienta i poziomu umiejętności operatora.

Dostępne są również bardziej powszechne systemy, takie jak światła robocze o dużej mocy, a także światła montowane na maszcie które pomagają zmniejszyć uszkodzenia ładunku, na przykład podczas napełniania kontenerów. Światła montowane na maszcie są namagnesowane, dzięki czemu można je przesuwać , w zależności od konkretnego zastosowania. Oferujemy również alarmy dźwiękowe i kamery cofania, których obraz jest wyświetlany na 7-calowym wyświetlaczu.

Istnieje więcej powodów niż kiedykolwiek wcześniej, aby specjaliści od BHP, przekonali się że dzięki szeregu doskonałych opcji Hyster, jesteśmy w stanie wspierać inicjatywy zorientowane na klienta. Wszystkie te, mają na celu zmniejszenie liczby wypadków w miejscu pracy.

4. Jak zatem przekonać decydenta zakupów do marki Hyster?

Każda osoba odpowiedzialna za zakupy w firmie, musi mieć wiele powodów by faworyzować jedną markę wózków widłowych nad inną, zwłaszcza jeżeli handlowiec próbuje namówić ją do zmiany floty. Z drugiej strony jednak, ostatnie wydarzenia na świecie wpłynęły na wszystkie branże, a firmy mają za zadanie zbadać w jaki sposób można obniżyć całkowity koszt operacji, poprzez zwiększenie wydajności operacyjnej, zmniejszenie zużycia paliwa, ograniczenia uszkodzeń opon, możliwości monitorowania uszkodzeń wózków itd. I bez uszczerbku dla zaangażowania organizacji na rzecz bardziej ekologicznego środowiska.

Jak możemy pomóc?

Seria wózków A, oferuje podejście podstawowe i opcjonalne, dzięki czemu możemy dostosować wózek do potrzeb niezależnie od tego, czy jest to niski koszt nabycia, czy też niski koszt całkowitego posiadania. Często mówi się, że wózki mają doskonałe zużycie paliwa, a co można powiedzieć w przypadku wózka o najniższym zużyciu paliwa na rynku?
Jesteśmy w stanie obliczyć oszczędność paliwa w porównaniu z obecnymi wózkami. Załóżmy, że flota wózków serii A, pracująca 1500 godzin rocznie, przy stosunkowo dużych obrotach może zaoszczędzić ok. 2400 EURO, kosztów paliwa na wózek w ciągu pięciu lat, w porównaniu ze średnią z czterech najbliższych konkurentów wózków widłowych w tej klasie. Przy założeniu, że olej napędowy kosztuje 1,26 € i uwzględniają 30% czas bezczynności. Więc jeśli wózek będzie pracował bez przerwy, te oszczędności tylko wzrosną.

Jak Hyster może dodatkowo obniżyć koszty ogólne?

Opony, średnio 1500 godzin użytkowania rocznie; użytkownik opon z konwencjonalną przekładnią, może wymienić nawet pięć kompletów opon z przodu i pięć z tyłu. Kosztuje to ok. 4000 EURO w ciągu 5 lat. Opony są wymienianie średnio przy 25% jej zużyciu!. Oferta Hyster Premium, opona XP1000, gwarantuje, że wykorzystasz 100%, a nie 75% żywotności tej opony, zapewniając wizualny wskaźnik zużycia opony i konieczności wymiany. Ponadto twardsza mieszanka zwiększa żywotność o 20%. W połączeniu może to oznaczać 45% oszczędności na ogumieniu, co odpowiada ok. 1900 EURO – kosztom wymiany dwóch kompletów opon przednich.

Oprócz tego Hyster oferuje sprawdzoną technologię, która zapewnia dalsze oszczędności w porównaniu z przekładnią Duramatch. Z danych zgromadzonych w ciągu ostatnich lat wynika, że przy podobnych oponach klasy Premium przekładnia Duramatch może zaoszczędzić kolejny zestaw przednich opon, zmniejszając koszty ogólne o kolejne 500 EURO. Ta opatentowana technologia nie tylko zwraca się w postaci zmniejszonego zużycia opon, ale zapewnia również korzyści, takie jak mniejsze zużycie hamulców, lepsza ergonomia i funkcja utrzymania wózka na rampie.

Ostatnią częścią zestawu narzędzi jest Telematyka Hyster. Bezprzewodowe rozwiązanie do zarządzania flotą, które zapewnia pełną widoczność floty, pomagając podejmować świadome decyzje, w celu poprawy wydajności i obniżeniu kosztów. Można to robić przy biurku lub w podróży, dzięki aplikacji Hyster. Dowiesz się na bieżąco o uszkodzeniach, co pozwoli Ci namierzyć i zmniejszyć kosztowne uszkodzenia. Wyświetlane jest również godzinowe wykorzystanie każdego wózka, niezależnie od tego gdzie się znajduje. Funkcje lokalizacji i ruchu GPS umożliwiają wykreślenie ruchu sprzętu na mapie i określnie z jaką prędkością jeżdżą wózki i gdzie doszło do kolizji. Dzięki bezprzewodowej kontroli dostępu, możesz śledzić prawa dostępu operatora, dzięki czemu masz pewność, że wózki obsługują tylko certyfikowani i przeszkoleni operatorzy.

W przypadku wózków serii A, wszystkie zdarzenia zarejestrowane przez system dynamicznej stabilizacji, są również widoczne w panelu Hyster Tracker. Oznacza to, że istnieje możliwość określenia, którzy operatorzy wymagają więcej szkoleń, a tym samym uniknąć kosztów wynikających z błędu operatora. Z zainstalowaną opcją telemetrii Hyster wózek jest objęty dwuletnią lub 4000-godzinną gwarancją. Mamy również opcję 3-letniej gwarancji.

W przypadku zwiększenia wydajności operacyjnej, wydajność nigdy nie może być optymalna, jeśli występuje duża rotacja czy choroby. Nowa seria A, posiada wiele opcji, które zdecydowanie wspomogą operatorów i sprawią ich pracę bardziej komfortową. Dzięki zadowolonemu zespołowi operatorów możesz zmienić najbardziej wydajny wózek na rynku, w produktywne narzędzie, które pomoże przenieść więcej palet. Dodatkowa produktywność może pomóc w zmniejszeniu wielkości floty, a najniższe zużycie paliwa zmniejszy wpływ na środowisko, co pozwala osiągnąć cele korporacyjne w zakresie ekologii. W porównaniu ze średnią z czterech kolejnych najwydajniejszych konkurentów może to oznaczać średnią oszczędność jednej tony dwutlenku węgla na jednostkę rocznie.

Podsumowując, Hyster z całą pewnością jest w stanie zaoferować najniższe koszty eksploatacji, ze wszystkich wózków na rynku, gwarantując produktywność.

Czas przejść na Hyster!

Dowiedz się więcej


    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    Wypełniając niniejszy formularz, zgadzam się na wykorzystywanie podanych przeze mnie danych osobowych firmie Zeppelin Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kajetanach, gmina Nadarzyn (05-830), przy ul. Klonowej 10, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy KRS o numerze 0000148847, NIP 5213224223, REGON: 015292070, (zwanym dalej "Zeppelin"),w celu prowadzenia ankiet i statystyk handlowych, wysyłania wiadomości biznesowych i zaproszeń na imprezy organizowane przez Zeppelin, w tym wysyłania wiadomości handlowych drogą elektroniczną.

    Podanie danych osobowych jest przeze mnie dobrowolne. Podstawą prawną przetwarzania jest moja zgoda. Odbiorcami danych mogą być np. Podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora danych. Mam prawo wycofania mojej zgody w dowolnym momencie. Moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania mojej zgody.

    Mam prawo żądania od Zeppelin dostępu do moich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przeniesienia swoich danych. Mam także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Zaznaczając odpowiednie pola poniżej wyrażam także zgodę na:

    Otrzymywanie od spółki Zeppelin informacji o jej nowych usługach, informacji produktowych i marketingowych drogą: