TII KAMAG wprowadza na rynek swój wydajny transporter z nadwoziem wymiennym, KAMAG PrecisionMover (KAMAG PM), w wersji ocynkowanej. Ocynkowanie stołu podnoszącego, ramy i systemu podnoszenia kabiny zwiększa odporność na korozję i żywotność pojazdu.
TII KAMAG, jest wiodącym producentem pojazdów specjalistycznych i ekspertem w zakresie rozwiązań transportowych w operacjach przeładunkowych. Oferuje szeroką gamę rozwiązań do różnorodnych zadań transportowych. Obejmuje ona również transporter z nadwoziem wymiennym KAMAG PM, który jest znany ze swojej wydajności i zwrotności w operacjach przeładunkowych. Pojazd ten został specjalnie zaprojektowany dla dostawców usług logistycznych, kurierów, operatorów przesyłek ekspresowych i paczkowych, a także podwykonawców, których priorytetem są szybkie i wydajne procesy na placach logistycznych. KAMAG PM udowodnił swoją niezawodność i bezpieczeństwo w trudnych, wymagających warunkach pracy, a także podczas pracy w ekstremalnych warunkach.
Zwiększona trwałość i odporność na korozję
Znaczącym ulepszeniem modelu KAMAG PM jest zatem wprowadzenie ocynkowanych komponentów, w tym stołu podnoszącego, ramy pojazdu i układu zawieszenia kabiny. Korzyści płynące z galwanizacji obejmują zwiększoną trwałość i odporność na korozję, które mają kluczowe znaczenie dla wytrzymałości pojazdu. Cynkowanie zapewnia bardzo skuteczną i niezawodną odporność na rdzę i ułatwia samoregenerację w przypadku drobnych uszkodzeń. Ocynkowane powierzchnie są wytrzymałe i odporne na działanie różnych temperatur bez uszczerbku dla ich właściwości ochronnych. Dzięki czemu KAMAG PM sprawdza się również w ekstremalnych warunkach pogodowych, a także przy zwiększonym obciążeniu mechanicznym.
Korzyści dla środowiska naturalnego
Integrując ocynkowane komponenty, TII KAMAG wydłuża żywotność KAMAG PM, ale także przyczynia się do efektywności ekonomicznej i ochrony środowiska. Ocynkowane części wymagają mniej konserwacji i nadają się do recyklingu, co czyni je zrównoważonym wyborem. Cynkowanie KAMAG PM jest również przykładem naszego zaangażowania we wdrażanie rozwiązań przyjaznych dla środowiska. Ponadto cynkowanie uważa się za oszczędzający zasoby proces ochrony antykorozyjnej, który pomaga zmniejszyć ślad węglowy.
Angażujemy się w zrównoważony rozwój w branży transportowej, w której specjalne wymagania i wyzwania naszych klientów są zawsze na pierwszym planie” – podkreślił Jürgen Haupt, szef logistyki sprzedaży w TII KAMAG.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 1995 roku, KAMAG PM, wcześniej znany jako „Wiesel”, stał się bestsellerem w branży transportu wewnętrznego. Z ponad 2500 transporterami z nadwoziem wymiennym KAMAG PM w ponad 20 krajach europejskich, TII KAMAG jest liderem rynku w tym segmencie. Klienci szczególnie doceniają wysoki poziom ekonomiczności i praktyczności pojazdu podczas obsługi nadwozi wymiennych, przyczep i naczep.