Firma Hyster wprowadziła na rynek nowe zintegrowane wózki widłowe zasilane akumulatorami litowo-jonowymi, które zapewniają doskonałą wydajność, porównywalną z wózkami widłowymi z silnikiem spalinowym (ICE). Seria Hyster® J2.0-3.5XTLG, o udźwigu do 3,5 tony, może być używana zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz, zapewniając trwałą, wszechstronną opcję z zerową emisją spalin.
„Wiele firm przemysłowych dąży do ograniczenia emisji spalin i chętnie zastępuje modele ICE flotami elektrycznymi. Muszą to jednak zrobić w sposób opłacalny, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej wydajności i produktywności” – mówi Fraser Brash, Product Manager w firmie Hyster. „Nowe wózki widłowe Hyster są konkurencyjną cenowo, bezemisyjną opcją o sprawdzonej wytrzymałości”.
Konstrukcja charakteryzuje się do 34% lepszą widocznością przez maszt, przestronną kabiną odporną na warunki atmosferyczne, dużymi superelastycznymi oponami i wysokim prześwitem, dzięki czemu operatorzy mogą utrzymać wydajność na nierównych powierzchniach i w trudnych warunkach pogodowych. Nowe modele elektryczne Hyster mogą być używane nie tylko wewnątrz magazynów przemysłowych, ale także na zewnątrz na placach lub w strefach załadunku w przemyśle drzewnym, metalurgicznym, chemicznym lub materiałów budowlanych.Zasilanie akumulatorami litowo-jonowymi zapewnia również korzyści w zakresie produktywności. Możliwość ładowania wózków podczas przerw pomaga zmaksymalizować czas pracy bez przestojów, a sam akumulator nie wymaga konserwacji. Eliminacja konieczności serwisowania silnika i wymiany akumulatora również pomaga zaoszczędzić cenny czas operacyjny.
Ładowanie akumulatorów litowo-jonowych może być bardziej wydajne w porównaniu z ładowaniem akumulatorów kwasowo-ołowiowych, zapewniając użytkownikom większą moc bez dodatkowych kosztów. W porównaniu z odpowiednikami z silnikiem spalinowym, koszty energii w nowych modelach Hyster można zazwyczaj obniżyć o połowę. Wózki widłowe są również opłacalne dzięki długiej żywotności akumulatora i 5-letniej gwarancji.
Klienci mogą wybierać spośród modeli z akumulatorami 154 V lub 115 V, aby dopasować zapotrzebowanie na moc do intensywności pracy. Wózek Hyster J2.0-3.5XTLG jest również standardowo wyposażony w akumulator o większej pojemności niż wiele konkurencyjnych modeli, co pozwala wydłużyć czas pracy i ograniczyć przestoje.
„Gdy połączysz moc litowo-jonową z wytrzymałością Hyster, otrzymasz czystą moc, która oznacza dla firm – rozwiązanie dla wózków widłowych dostosowane do rygorystycznych przepisów dotyczących emisji, które utrzymuje wysoką produktywność i niskie koszty” – dodaje Fraser.