Czy wiesz, jak wyglądało logo Zeppelin w latach 50. lub 60.? I czy wiesz, co oznacza graficzny znak w naszym logo firmowym?
Zeppelin zawsze przywiązywał jednakową wagę do patrzenia w przyszłość i do poszanowani tradycji.
W ten sposób nasza historia odzwierciedla się również, w sposobie, w jaki na przestrzeni lat zmieniał się nasz firmowy design – zawsze jednak pamiętaliśmy o naszych korzeniach.
Podczas gdy nazwa "Zeppelin" była częścią logo w latach 70-tych i ponownie począwszy od lat 90-tych, nasza obietnica usług "We Create Solutions" została dodana dopiero w 2013 roku.
W czasach postępującej digitalizacji postanowiliśmy zmodernizować logotyp firmy i w grudniu 2018 roku wprowadziliśmy nowy znak graficzny i nowy design korporacyjny. Dotychczasową szarość, zastąpił nowy kluczowy kolor - Indigo. Wraz z dodanym przez nas znakiem graficznym, nasze nowe logo znacznie zwiększa rozpoznawalność marki Grupy, a nowa kolorystyka pomaga nam wyróżnić się na tle konkurencji!. Logo symbolizuje różnorodność rozwiązań, odziałów i spółek grupy Zeppelin i łączy je pod standardowym, wieloosobowym parasolem korporacyjnego design. Dwa zamykające się elementy, które razem tworzą literę „Z”, tworzą znak graficzny Zeppelin, odzwierciedlając połączenie i jedność . Zanurzenie w erze cyfrowej!.
Sam wyraz „Zeppelin”, który prawie niezmieniony, używany jest od 70-ych lat, oraz firmowy slogan „We Create Solutions” – ważny element tożsamości Zeppelin – pozostały takie same, z szacunku do naszych korzeni.
Zobacz, jak nasz korporacyjny Design, zmieniał się na przestrzeni ostatnich lat: