Bez obaw i pełna mobilność dzięki pakietom serwisowym TII KAMAG.
Mają Państwo wybór: Od pojedynczych usług aż po pakiet premium kompletny z kompleksową obsługą. Ty skupiasz się na prowadzeniu firmy, a my dbamy o sprawne funkcjonowanie Twojej floty pojazdów. Z umowami serwisowymi TII KAMAG jesteś bezpieczny: Pewność planowania + bezawaryjne działanie + pewność kosztów.
Twoja przewaga, gdy stawiasz na umowy serwisowe TII KAMAG:
Wysoka dyspozycyjność pojazdów
Zachowanie wartości Twoich pojazdów
Pewność planowania
Pewność kosztów
BEZPIECZEŃSTWO I NIEZAWODNOŚĆ W EKSPLOATACJI
Chcesz mieć pewność, że Twój biznes logistyczny działa niezawodnie?
W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce!
Dział obsługi klienta firmy Zeppelin, zapewnia że Wasze pojazdy będą w pełni sprawne.
Dla działalności naszych klientów, jest to jeden z kluczowych wymogów. Właściwy serwis i odpowiednie plany serwisowe, dają gwarancję na zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów operacyjnych. Oferujemy kilka wariantów umów dostosowanych do potrzeb, z uwzględnieniem specyfiki pracy. Sukces, jaki osiągamy, jest efektem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, naszej wykwalifikowanej kadry oraz doświadczenia
SZKOLENIA I URUCHOMIENIA
Gdy transporter Wiesel opuści już halę produkcyjną, wspieramy każdego klienta podczas uruchamiania pojazdu oraz w trakcie jego efektywnej eksploatacji.
Na naszych szkoleniach użytkownicy zdobędą szczegółową wiedzę na temat urządzeń Wiesela zarówno w teorii, jak i w praktyce. Pokażemy, jak bezpiecznie obsługiwać transporter Wiesel i jak eliminować proste usterki i awarie. Dzięki naszym poradom i wskazówkom dotyczących konserwacji, skupiamy się na utrzymaniu wartości pojazdu. Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzymuje certyfikat. Na życzenie tworzymy indywidualne koncepcje szkoleniowe, które są dostosowane do wymagań szkoleniowych użytkowników.
KORZYŚCI
- Szkolenia praktyczne
- Seminaria warsztatowe
- Indywidualne pakiety szkoleniowe
- Odprawa i przekazanie pojazdu
WSPARCIE TECHNICZNE
Nasi pracownicy są zawsze do Waszej dyspozycji i odpowiadają na wszelkie pytania techniczne. Pomagamy w jak najszybszym usunięciu ewentualnych usterek i minimalizujemy, w ten sposób czasy przestoju.
Na nas możesz polegać:
- Osobiste wsparcie zapewnione przez wykwalifikowaną technicznie osobę kontaktową
- Wysoce efektywny proces rozwiązywania problemów
- Sieć serwisowa z wykwalifikowanymi technikami serwisowymi
KORZYŚCI
- Wsparcie personalne
- Kompetencje techniczne
- Wykwalifikowani technicy serwisowi
CZĘŚCI ZAMIENNE
SZYBKA DOSTAWA
- Całodobowa dostawa
- Ponad 3.500 części na stocku
- Wysoka jakość dostaw
- Proste zamówienia online
LOGISTYKA CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Aby zagwarantować krótkie terminy dostaw, zoptymalizowaliśmy jeszcze bardziej nasze operacje logistyczne.
Każda część zamawiana do godziny 16.00 będzie dostarczona następnego dnia. Jeszcze szybsza jest opcja ekspresowa „overnight”, co oznacza, że część zamienna może być dostarczona jeszcze tej samej nocy.
W centrum logistycznym klienci firmy Wiesel mają do dyspozycji ponad 3.500 części zamiennych - od 9-gramowej śruby cylindrowej, poprzez kabinową szybę przednią Wiesel, aż po 233-kilogramowy zbiornik hydrauliczny.
KONSERWACJA I NAPRAWY
UTRZYMANIE WARTOŚCI
Konserwacja prewencyjna/zapobiegawcza/+ utrzymanie wartości + oszczędność kosztów
Kontrola wstępna (dokładna kontrola wszystkich funkcji pojazdu), usługi naprawcze (w porozumieniu z klientem), np:
- Kompleksowa konserwacja
- Remont generalny
- Przeglądy
- Przeglądy główne
- Naprawy powypadkowe
- Modernizacja
- Pojazd zastępczy
UMOWY SERWISOWE
SERWIS NA WEZWANIE | UMOWA SERWISOWA | UMOWA FULL SERWIS |
---|---|---|
Standardowa obsługa transporterów w zależności od potrzeb klienta. |
Konserwacja i naprawy transporterów TII KAMAG podczas wizyt na wezwanie klienta, atrakcyjne warunki rabatowe, zakres prac dostosowany do potrzeb klienta. |
Stałe koszty, stała dostępność pojazdów, pełna odpowiedzialność serwisu Zeppelin za stan techniczny transporterów. lub UMOWA FULL SERWIS z dedykowanym zespołem techników Przy dużej ilości wózków technicy są lokowani |
Opcjonalne usługi dodatkowe (na wyłączność)
/ Transport pojazdu do warsztatu w obie strony
Wymiana pojazdu**
Serwis opon
*bez układu napędowego
** warunki: patrz umowa serwisowa
KORZYŚCI
- Większa dostępność
- Zrównoważone utrzymanie wartości
- Oszczędność kosztów
- Wykwalifikowany serwis
KLIENT
INCYDENT/USTERKA
TII KAMAG – PRZEJĘCIE PROCESÓW
WSPARCIE SERWISOWE ZAPEWNIA
/ Koordynację terminów przeglądów
/ Dostępność części zamiennych
/ Wsparcie techniczne
/ Przyspieszenie kontroli gwarancyjnej dzięki systemowi telematycznemu
/ Personel do obsługi administracyjnej
/ Kontrola faktur (sprawdzanie, zatwierdzanie)
/ Historia konserwacji
OPCJONALNE USŁUGI DODATKOWE:
/ Obsługa serwisu ogumienia
/ Transport pojazdów
/ Zarządzanie pojazdem zastępczym
KLIENT W DZIAŁANIU
INFORMACJA ZWROTNA