Firmy korzystające ze sprzętu ciężkiego muszą liczyć się z koniecznością cyklicznego serwisowania posiadanych maszyn. Komu powierzyć to zadanie, aby mieć pewność, że sprzęt nie zawiedzie w kluczowym momencie?

Sprzęt ciężki znajduje się głównie na wyposażeniu firm budowlanych. Korzystanie z takich urządzeń wymaga wiedzy i umiejętności. Ponieważ bezpieczeństwo pracowników obsługujących poszczególne maszyny powinno być zawsze na pierwszym miejscu, niezwykle ważne jest, aby właściciele takich przedsiębiorstw przykładali szczególną uwagę do serwisowania posiadanego sprzętu.

Serwisowanie sprzętu to szerokie zagadnienie, a zadanie to najlepiej powierzyć specjalistom.  Fachowcy znający się na budowanie maszyn, wiedzą, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę. Dzięki temu mogą oni zagwarantować, że urządzenie jest w pełni sprawne, a jego obsługa nie spowoduje zagrożenia dla zdrowia czy życia operatora.

Zatrudnienie serwisanta to duże koszty

Firmy budowlane posiadające na stanie sprzęt ciężki najczęściej nie decydują się na posiadanie własnego warsztatu i zatrudnienie specjalisty. Dlaczego? Takie rozwiązanie jest bardzo kosztowne. Poza wzniesieniem samego budynku, nie można zapomnieć o konieczności zakupu szeregu specjalistycznych narzędzi. Dodatkowe koszty generuje też zatrudnienie pracownika – poza pensją nie można zapomnieć o potrzebie opłacania obowiązkowych składek ZUS, które częściowo leżą po stronie pracodawcy.

Zatrudnienie serwisanta to rozwiązanie kosztowne również z uwagi na fakt, że sprzęt ciężki nie trafia do warsztatu codziennie, ale co kilka tygodni lub miesięcy – wiele zależy od częstotliwości jego użytkowania. Właśnie dlatego lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z pomocy firmy zewnętrznej. Przykładem jest firma Zeppelin. Co dostępne jest w naszej ofercie?

Kompleksowe usługi, czyli pomoc w każdej sytuacji

Jeżeli jesteś właścicielem sprzętu ciężkiego i jesteś zainteresowany znalezieniem kontrahenta, który będzie w stanie zająć się jego serwisem, dowiedz się, na co musisz zwrócić szczególną uwagę. Liczy się przede wszystkim czas reakcji. W Zeppelin gwarantujemy natychmiastową reakcję na otrzymane zgłoszenie – w ciągu maksymalnie 6 godzin. Jest to możliwe, bo na terenie całego kraju zatrudniamy ponad 40 mobilnych mechaników.

Potrzeba zakupu części zamiennych może znacząco opóźnić naprawę sprzętu ciężkiego. Z tego względu najlepszym rozwiązaniem jest podjęcie współpracy z podmiotem posiadającym na stanie wszystkie niezbędne komponenty. Ważna jest również umowa. Poza doraźnymi naprawami dobrze, aby firma, z którą zamierzasz podjąć współpracę mogła zagwarantować regularne przeglądy i doradztwo techniczne.