TII wzmacnia pozycjonowanie swojej marki: specjaliści w branży, TII SCHEUERLE i TII KAMAG, z dużą siłą innowacji i nowoczesnym wizerunkiem firmy na targach bauma

Grupa TII wprowadza na targi bauma nowoczesną markę, która wyostrza pozycjonowanie firmy i zapoznaje wszystkich klientów z obszerną ofertą produktów. Silna i kształtująca tożsamość marka parasolowa TII reprezentuje połączenie tradycji i nowoczesności.

Dzięki tej przyszłościowej strategii TII daje do zrozumienia, że klienci kupują nie tylko innowacyjny produkt, ale również niezawodne partnerstwo, które będzie trwało przez cały okres użytkowania pojazdu.

W ten sposób TII podkreśla obietnicę daną klientom, która umożliwia im osiąganie najwyższych osiągów dzięki swoim przyszłościowym produktom, a także autentyczne przenoszenie świata – twierdzenie to odzwierciedla motto firmy „TII: Move the World”.

Eksperci branżowi z TII od ponad 150 lat

z wielką pasją produkują wiodące technologicznie rozwiązania transportowe i manewrowe dla przemysłu i sektora logistyki transportowej. Do dziś potrzeby klientów napędzają TII SCHEUERLE i TII KAMAG do dostarczania najlepszych możliwych rozwiązań, aby skutecznie realizować zadania klientów. Dzięki niezwykłemu doświadczeniu branżowemu i wiedzy fachowej zespoły ekspertów umożliwiają swoim klientom rozwiązywanie szerokiego zakresu skomplikowanych zadań przy ścisłej współpracy.

Celem inżynierów i techników jest pełne zaangażowanie i współpraca z klientem w celu opracowania rozwiązania transportowego dostosowanego do indywidualnego zastosowania. Dr Gerald Karch, prezes zarządu TII, mówi jasno: „TII uosabia połączenie nowoczesności i tradycji. Oferujemy nie tylko innowacyjne i praktyczne rozwiązania transportowe i manewrowe, ale również przywiązujemy dużą wagę do niezawodności i orientacji na klienta. Korzystając z rozwiązań TII, nasi klienci są w stanie przenieść świat!

To przesłanie podkreśla również nasze motto targowe „TII: Move the World”.

To motto obowiązuje niezależnie od wielkości i zakresu projektu klienta. Misją TII jest niezawodne i w duchu partnerstwa spełnianie wymagań wszystkich wyzwań transportowych niezależnie od tego, czy są to zadania małe, duże czy bardzo specjalistyczne. 'TII pracuje niestrudzenie, aby umożliwić swoim klientom zawsze najlepsze wyniki. Klienci kupują od TII nie tylko produkt, ale także partnerstwo, które trwa przez cały okres eksploatacji pojazdu i dłużej” – wyjaśnia dr Gerald Karch, prezes zarządu TII.

Wyraźna koncentracja na kliencie odgrywa centralną rolę w podejściu TII. Tradycyjna grupa firm, zarządzana obecnie przez trzecie pokolenie rodziny Rettenmaier, jest zorientowana na długi okres czasu. Konsekwencja, pasja do wykonywanych zadań i wysoki stopień niezawodności to główne cele TII. Niezwykła wiedza branżowa specjalistów TII oraz ich duch innowacyjności również wynikają z dziesięcioleci działalności. Ta szczególna relacja z klientem znajduje swoje odzwierciedlenie w nowym wyglądzie firmy na tegorocznych targach bauma.

Jasny podział branżowy dla TII SCHEUERLE i TII KAMAG

Innowacyjna siła grupy firm opiera się na rozległym know-how specjalistów branżowych TII SCHEUERLE i TII KAMAG. Nowa tożsamość marki podkreśla ich przynależność do TII. Kompetencje TII SCHEUERLE i TII KAMAG są jasno przypisane.

TII SCHEUERLE jest specjalistą w zakresie rozwiązań dla transportu ciężkiego do zadań na drodze i poza nią. Obejmuje to rozwiązania dla przemysłu budowlanego i energetycznego, a także m.in. dla sektora lotniczego i żeglugi.

Z kolei TII KAMAG opracowuje rozwiązania dla zadań związanych z transportem wewnętrznym. Należą do nich pojazdy dla logistyki stoczniowej i przemysłu metalurgicznego, a także pojazdy opracowane specjalnie dla konkretnego zastosowania. 'Zmodernizowana architektura marki ułatwia jasne przyporządkowanie branży i obszarów zastosowań naszych klientów do dwóch specjalistów branżowych. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej i bezpośrednio nawiązać kontakt z naszymi klientami. Z kolei nasi klienci mają możliwość jeszcze lepszej identyfikacji naszej oferty rozwiązań’ – wyjaśnia dr Gerald Karch.