Kompaktowe i wysokowydajne
Wózki widłowe na oponach pełnych o udźwigu od 4 do 7 ton zostały specjalnie zaprojektowane do zastosowań wymagających pracy w ograniczonej przestrzeni z ciężkimi ładunkami. Wyróżniają się bardzo małym promieniem skrętu i wysoką wydajnością. Te niezawodne maszyny są napędzane sprawdzonym, sześciocylindrowym silnikiem LPG PSI o mocy 82 kW (4,3 l), wyposażonym w kontrolowany trójdrożny katalizator.
Udźwig |
Wysokość podnoszenia |
Prędkość jazdy |
Moc silnika |
 |
 |
 |
 |
max. 7000 kg |
max. 6985mm |
max. 16,6 km/h |
LPG 82 kW |
CGC40 |
4000 kg |
– |
CGC50 |
5000 kg |
CGC55 |
5500 kg |
– |
CGC60 |
6000 kg |
CGC70 |
7000 kg |
|
|
|
Mocny napęd
Sprawdzony silnik LPG o pojemności 4,3 l PSI
- Oszczędne zużycie paliwa
- Płynnie pracujący silnik 6-cylindrowy
- Standardowy 3-drożny katalizator
- Silniki zgodne z normą emisji spalin Stage 5
Automatyczne wyłączanie awaryjne
- Aby chronić Twoją inwestycję, temperatura silników i skrzyni biegów jest monitorowana. W razie potrzeby silnik zostanie wyłączony.
Przyjazny dla środowiska
- Przyjazne dla środowiska silniki zapewniają wysoką wydajność i płynną pracę.


Nisko położony środek ciężkości
Dzięki oponom pneumatycznym wózki widłowe serii CGC mają wyjątkowo nisko położony środek ciężkości.
Pozwala to na uzyskanie bardzo wysokiej nośności końcowej nawet na dużych wysokościach. Zastosowane opony pneumatyczne mają doskonałą przyczepność na gładkich powierzchniach, co zmniejsza zużycie paliwa.

Niskie koszty eksploatacji
- Długie okresy między przeglądami
- Wysokowydajne chłodnice w standardzie
- Podłogę można zdjąć bez użycia narzędzi serwisowych
- Zmniejszone zużycie paliwa dzięki optymalnej wydajności silnika
- Szybki i łatwy dostęp do elementów wymagających konserwacji
- Długa żywotność dzięki stabilnym słupkom CLARK


Przestronne wnętrze z dużą ilością miejsca na nogi
Przestronne wnętrze kabiny operatora zapewnia kierowcy wystarczającą ilość miejsca nad głową i na nogi. Kierowca może wygodnie wsiadać i wysiadać dzięki dużemu stopniowi. Uchwyty po obu stronach wózka zwiększają bezpieczeństwo. Kolumna kierownicy jest odchylana i można ją indywidualnie regulować.

Solidna rama wózka
- Podwozie składa się ze spawanych płyt stalowych, które chronią przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniami i zapewniają długą żywotność wózka.
- Zintegrowany zbiornik oleju hydraulicznego z decentralną wentylacją zapewnia doskonałe chłodzenie układu hydraulicznego nawet przy dużym obciążeniu


Prawdziwy cud przestrzeni
Dla porównania: wózek widłowy CLARK C40 LPG o udźwigu 4 t i oponach superelastycznych lub pneumatycznych ma promień skrętu 2843 mm, podczas gdy model CGC70 o udźwigu 7 t ma promień skrętu 2728 mm. Wózek może również podnieść o 3 t więcej ładunku przy prawie takim samym promieniu skrętu. Pod względem szerokości przejścia roboczego model CGC70 o szerokości 4425 mm również wyróżnia się na tle modelu C40, który ma szerokość korytarza roboczego wynoszącą 4816 mm.

Oś skrętna
- Sferycznie zamontowane drążki kierownicze wytrzymują uderzenia spowodowane nierównościami podłoża bez pękania lub poluzowania
- Łożyska stożkowe piasty osi mogą być smarowane i zapewniają długą żywotność
- Zastosowane łożyska stożkowe można szybko wymienić podczas serwisowania, co skraca przestoje


Stanowisko operatora
W pełni amortyzowane siedzenie CLARK z winylową tapicerką w standardzie
- 15 cm regulacji pozycji siedzenia
- Ergonomicznie ukształtowana poduszka siedzenia
- Pas bezpieczeństwa
Strukturalna, antypoślizgowa mata podłogowa
- Tłumienie drgań i hałasów
- Zwiększa komfort kierowcy
Zabezpieczone oświetlenie
- Światła robocze, światła hamowania i cofania oraz kierunkowskazy są zamontowane wysoko, aby zapobiec uszkodzeniom
Pochylana kolumna kierownicy
- Dla optymalnego dostosowania do kierowcy Ergonomiczne dźwignie hydrauliczne
- Wygodna pozycja ułatwiająca obsługę

Przekładnia
- 1-biegowa przekładnia w standardzie dla modelu CGC40
- 2-biegowa przekładnia w standardzie dla modeli CGC50-70
Elektronicznie sterowane automatyczne przełączanie
- Komfortowa i precyzyjna jazda
- Nie ma potrzeby dodatkowej regulacji nawet podczas najtrudniejszych operacji; zapewniona jest precyzyjna praca.
Wytrzymała
- Wybór solidnych komponentów zapewnia długą żywotność.
Pedał pełnego hamowania
- Pedał pełnego hamowania ze zintegrowaną funkcją hamowania umożliwia kontrolowaną jazdę przy jednoczesnym szybkim podnoszeniu.


Solidna konstrukcja masztu i karetki wideł
Nieograniczona widoczność
- Wspornikowe profile masztu tworzą przestrzeń na cylindry, przewody i łańcuchy
Zintegrowane profile w kształcie litery „I”
- Profile masztu w kształcie litery „I” są o 55% bardziej odporne na skręcanie niż tradycyjne profile płaskie,
co oznacza mniejsze odkształcenia nawet przy uderzeniach bocznych.
- W rezultacie zwiększa się trwałość i stabilność nawet przy dużych wysokościach podnoszenia.
Kątowo ustawione rolki prowadzące
- 6-rolkowa karetka wideł z 4 rolkami bocznymi
- Zapewnia optymalny rozkład obciążenia i minimalny luz roboczy.
