Hamulce rekuperacyjne
Trzy rodzaje hamowania rekuperacyjnego:
Przy zwolnieniu pedału przyspieszenia
Przy zmianie kierunku jazdy
Przy aktywacji hamulca roboczego

Układ kierowniczy
Mechaniczny system kierowniczy z przełożeniem niezależnym od wsparcia elektrycznego
Krótsze przestoje dzięki łatwej konserwacji i niezawodnym komponentom
Komfortowa i bezpieczna jazda

Stanowisko operatora
Gruba, odporna na ścieranie mata podłogowa
Tłumienie drgań i hałasu
Układ pedałów jak w samochodzie
Zmiana kierunku jazdy za pomocą wygodnej dźwigni po lewej stronie kierownicy
Duża przestrzeń na nogi
Wsiadanie i wysiadanie możliwe z obu stron pojazdu

Przestronny schowek
Za stanowiskiem operatora znajduje się przestronny schowek (770 mm x 420 mm), umożliwiający przewóz dodatkowych ładunków o masie do 150 kg.
Dodatkowe schowki umieszczone są również w kabinie operatora oraz po prawej stronie, obok hamulca postojowego.

Warto wybrać odpowiednią konfigurację
Model CLARK CTX40/70 został zaprojektowany z myślą o najwyższych standardach. Szereg dostępnych opcji, takich jak lampy ostrzegawcze montowane na dachu, kabina operatora czy urządzenia do automatycznego sprzęgania i rozprzęgania przyczep, pozwala idealnie dopasować pojazd do wymagań konkretnego zastosowania.
Kolumna kierownicy z regulacją kąta nachylenia
Kolumna kierownicy z możliwością nachylenia o 38 stopni dopasowuje się do każdego operatora
Kierownica z miękkim uchwytem
Regulacja kąta nie ogranicza przestrzeni na nogi operatora
Pokrętło kierownicy w standardzie
Przestronny schowek
Za stanowiskiem operatora znajduje się przestronny schowek (770 mm x 420 mm), umożliwiający przechowywanie dodatkowych przedmiotów o masie do 150 kg.
Dodatkowe schowki znajdują się w kabinie operatora oraz po prawej stronie, obok hamulca postojowego.
Stabilna rama zapewniająca długą żywotność
Seria CTX firmy CLARK została zaprojektowana zgodnie z zasadą „Built to Last®” („”Zbudowany na lata””) i charakteryzuje się wyjątkowo stabilną konstrukcją ramy.
Nisko położony środek ciężkości podwozia zapewnia wysoki poziom stabilności, nawet podczas pokonywania zakrętów.
Układ kierowniczy
Duży kąt skrętu pozwala uzyskać wyjątkowo mały promień skrętu wynoszący zaledwie 1700 mm.
Delikatne, a jednocześnie precyzyjne podjeżdżanie jest możliwe nawet przy całkowitym skręceniu kierownicy.
W pełni programowalny i łatwy w obsłudze
- Do 20 parametrów wydajnościowych można programować indywidualnie: przyspieszenie, prędkość pełzania, hamowanie rekuperacyjne i wiele innych ustawień można dostosować tak, aby idealnie dopasować wydajność modelu CTX do wymagań konkretnego zastosowania.
- Szeroko otwierana pokrywa zapewnia łatwy dostęp do rutynowej konserwacji i prac serwisowych.