Klienci ” wprawiają w ruch świat” dzięki pojazdom specjalistycznym z grupy TII
Grupa TII wraz ze swoimi specjalistami TII SCHEUERLE i TII KAMAG oferuje dostosowane do potrzeb rozwiązania transportowe i manewrowe dla wielu branż, takich jak transport i logistyka, budownictwo, produkcja maszyn, przemysł lotniczy, stoczniowy, stalowy i energetyczny, a także dla logistyki stoczniowej, która bezpiecznie i efektywnie transportuje najcięższe i największe ładunki – zgodnie z mottem targów i aspiracją TII: „Move the World”. W ten sposób TII umożliwia klientom rozwiązywanie ich skomplikowanych zadań. TII udowadnia swoją innowacyjną siłę nowymi modelami z serii EuroCompact, K25 i SPMT wraz z innymi bestsellerami.
Klienci z branży budowlanej i górniczej stawiają wysokie wymagania. Transport ciężkich, ponadgabarytowych maszyn budowlanych w najtrudniejszych warunkach środowiskowych stanowi ogromne obciążenie dla środków transportu. Na placach budowy, w kopalniach i zakładach produkcyjnych warunki pracy, brud i piach stawiają przed sprzętem duże wymagania. Mimo to pojazdy powinny charakteryzować się niskimi kosztami eksploatacji.
Odpowiednio ważne są wysokiej jakości i trwałe pojazdy, takie jak te opracowane i produkowane przez spółki zależne firmy TII z siedzibą w Heilbronn. Na targach bauma 2022, wiodących na świecie targach przemysłu budowlanego i górniczego, TII SCHEUERLE i TII KAMAG zaprezentują rozwiązania transportowe, z których klienci mogą skorzystać, aby sprostać aktualnym wyzwaniom, takim jak rosnąca presja kosztów i wymagania stawiane kierowcom w transporcie specjalistycznym oprócz wyzwań technicznych.
EuroCompact U7: definiuje na nowo elastyczność w segmencie pojazdów kompaktowych
Wraz z nowym EuroCompact U7 firma TII SCHEUERLE wzbogaca sprawdzoną, półmodułową serię EuroCompact w klasie ładowności od 60 do 120 ton o wyjątkowo mocną wersję, która idealnie nadaje się do transportu maszyn budowlanych, kruszarek do kamienia, transformatorów i innego ciężkiego sprzętu. Dzięki dużym oponom 285/70 R 19.5 i rozstawowi osi wynoszącemu 1.500 milimetrów, pojazd umożliwia nacisk na oś do 13,4 tony na drodze (do 80 km/h) i 17,4 tony poza drogą (do 10 km/h) zgodnie z przepisami krajowymi.
Tam, gdzie inni stosują już modułowe koncepcje pojazdów, TII SCHEUERLE może zaoferować znacznie bardziej kompaktowy, zwrotny i ekonomiczny pojazd EuroCompact U7, który oferuje również korzyści w zakresie procedur homologacyjnych i pustych przejazdów. EuroCompact U7 jest dostępny z konfiguracjami osi od 0+4 do 4+6. Ponadto klient może połączyć nowy wariant z dodatkowym podwoziem SmartAxle i trzema różnymi zaczepami i w ten sposób optymalnie dostosować go do wymagań dotyczących ładowności lub obciążenia siodła, co czyni przyczepę jeszcze bardziej uniwersalną, a tym samym bardziej opłacalną w użytkowaniu.
Prosta obsługa ułatwia pracę kierowcy
Ponadto EuroCompact U7 wyróżnia się szczególnie łatwą obsługą dzięki systemowi Clever Coupling, który znacznie ułatwia odłączanie i podłączanie gęsiej szyi i wózka. Wszystkie elementy obsługowe znajdują się na ergonomicznie sprzyjającej wysokości po stronie kierowcy. Kierowca nie musi już pokonywać czasochłonnych odcinków drogi i wykonywać uciążliwych czynności związanych ze schylaniem się. Dzięki ergonomicznym ulepszeniom TII SCHEUERLE spełnia wymagania kierowców na wiele sposobów. Ułatwienie pracy kierowców to jedna z największych korzyści dla branży transportu ciężkiego.
EuroCompact FL02 oferuje dużą ładowność i atrakcyjne koszty eksploatacji
FL02 to drugi przedstawiciel serii EuroCompact na targach bauma 2022. Ten podstawowy model w świecie EuroCompact może się pochwalić m.in. ładownością do 36 ton, jak również szczególnie niską wysokością pokładu wynoszącą 200 milimetrów lub wysokością załadunku w niskim położeniu wynoszącą 300 milimetrów w pozycji jazdy wraz z optymalnym stosunkiem długości zestawu do długości załadunku. Niezależnie od tego, czy chodzi o maszyny budowlane, elementy stalowe i betonowe, czy też kontenery – dzięki technice osi wahadłowych i ogromnej elastyczności operacyjnej FL02 jest zwrotnym cudem ekonomii wśród pojazdów kompaktowych, który nawet z wydłużonym teleskopem (długość ładunkowa 12.270 milimetrów) spełnia przepisy dotyczące jednego kierowcy.
Nowy K25 L jest specjalistą w zakresie transportu ładunków o dużym środku ciężkości.
Firma TII SCHEUERLE opracowała K25 L specjalnie dla przemysłu wiatrowego. Oprócz zadań transportowych w przemyśle wiatrowym te modułowe przyczepy-platformy nadają się również do wszystkich innych zadań, w których chodzi o przenoszenie ładunków ponadgabarytowych, które generują duże obciążenia punktowe i jednocześnie mają wysoko położony środek ciężkości. K25 L wyróżnia się maksymalną stabilnością i wytrzymałością. L („Low”) odnosi się do szczególnie niskiej wysokości platformy wynoszącej 875 milimetrów (z ładunkiem) wraz z dużymi oponami 285/70 R 19.5. Rozstaw kół wynoszący 2.100 milimetrów przy szerokości zewnętrznej 3.000 milimetrów jest wyjątkowy w tym segmencie.
To znacznie zmniejsza ryzyko przewrócenia się podczas transportu ładunków o dużych średnicach. Najwyższy dostępny na rynku ujemny i dodatni moment zginający zapewnia użytkownikowi ekonomiczność dzięki dodatkowym możliwościom załadunku. Ogromnie wysoka sztywność skrętna zapewnia również większe bezpieczeństwo na zakrętach. Ponadto technicznie możliwy nacisk na oś wynosi do 23 ton lub do 13,9 ton przy prędkości 80 km/h. Przyczepa platformowa jest wyposażona w dwie do sześciu osi i może być łączona z istniejącymi akcesoriami serii K25, takimi jak: gęsia szyja, dyszel, sworzeń obrotowy, pokład i adapter do wieży.
Klasa premium w transporcie wież wiatrowych
Firma TII SCHEUERLE prezentuje adapter do wież wiatrowych WT70, który jest klasą premium. Cały system składa się z dwóch WT70. Adaptery wież wiatrowych są umieszczone na kombinacji przedniego i tylnego wózka. W zależności od wymagań dotyczących ładowności, linie osi przedniego i tylnego wózka można połączyć w taki sposób, aby idealnie zrealizować stosunek ładowności do długości transportu – w przypadku WT70 z 4+6 do 7+9 linii osi.
Dzięki temu TII SCHEUERLE otworzyło segment ładowności na przyjęcie nawet 140 ton. Oznacza to, że segmenty wież wiatrowych przeznaczone dla najpotężniejszych turbin wiatrowych mogą być transportowane ekonomicznie i bezpiecznie również drogą lądową. Przy tym system zapewnia wszystkie funkcjonalności serii WT na całej powierzchni ładunku. Dzięki możliwości hydraulicznego podniesienia ładunku nawet o 1,5 metra można wygodnie przejechać przez wiele przeszkód, takich jak wysepki drogowe czy bariery ochronne. Wymagania dotyczące demontażu są dzięki temu znacznie zredukowane, co pozwala zaoszczędzić wiele czasu i pieniędzy. Ponadto umożliwia to bardziej elastyczne planowanie tras.
Uniwersalny, wszechstronny SPMT PowerHoss teraz z jeszcze większą ładownością na jeden element i maksymalną stabilnością.
SPMT PowerHoss jest zwrotnym, wszechstronnym pojazdem do wewnętrznych operacji logistycznych, który dzięki wózkowi z wahadłową osią porusza się bezpiecznie po wielu rodzajach nawierzchni. Od dróg asfaltowych po żwirowe. Jeśli na placu budowy trzeba przetransportować bardzo ciężkie elementy, takie jak duże części koparki lub elementy żurawia wieżowego. Jak również maszyny do drążenia tuneli z punktu A do punktu B w wąskich tunelach. Lub jeśli trzeba przetransportować i wymienić ciężkie elementy urządzeń produkcyjnych, takie jak prasy. Wtedy dopiero jest to prawdziwe wyzwanie.
Klienci, którzy korzystają z SPMT PowerHoss, twierdzą, że czas szkolenia i wysiłek wymagany dla kierowców jest bardzo niewielki. ” Gotowy do drogi” to motto tego produktu. TII SCHEUERLE uzupełniła niedawno ofertę PowerHoss o sześcioosiowy SPMT PowerHoss 330. Na jeden moduł przypada imponujące 330 ton ładowności. Jeśli potrzeba więcej, to poszczególne moduły można w prosty i wygodny sposób połączyć mechanicznie lub elektronicznie. I przemieszczać w trybie sprzęgającym zgodnie z zasadą plug-and-play.
SPMT PowerHoss oferuje maksymalną stabilność
Dzięki szerokości 3.000 milimetrów SPMT PowerHoss zapewnia większą stabilność niż porównywalne produkty o szerokości kontenera (2.430 milimetrów). Moduły transportowe SPMT PowerHoss bazują na sprawdzonej przez dziesięciolecia technologii serii SPMT firmy TII SCHEUERLE. Dlatego posiadają również zalety konwencjonalnych transporterów SPMT firmy SCHEUERLE. Zalicza się do nich solidna konstrukcja, napęd hydrostatyczny i elektroniczne sterowanie wielokierunkowe.
Wytrzymały specjalista od dużych obciążeń TIIGER UHD zaprojektowany specjalnie dla rynków o słabo uregulowanej sytuacji prawnej
TII oferuje TIIGER UHD specjalnie na rynki Azji Południowej i Południowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Afryki i Ameryki Południowej. Technologia pojazdu z platformą modułową opiera się na funkcjonalnościach i opcjach wyposażenia serii K25.
TIIGER UHD oferuje szczególnie solidną technologię i niezwykle atrakcyjny stosunek kosztów do korzyści. By spełnić wymagania klientów mających siedzibę na mniej uregulowanych rynkach. „Engineered in Germany” i jakość „Made in India”. Obciążenia osi do 36 ton poza drogami i 18 ton na drogach są technicznie dopuszczalne w zależności od warunków krajowych. TIIGER UHD może być łączony z innymi modułami transportowymi na wiele sposobów. Produkt ten jest również imponującym dowodem na to, że Grupa TII jeszcze bardziej skupia się na potrzebach swoich globalnych klientów.